DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 2. szombat
F1

Rich Energy: Óriásölők vagyunk, ahogy a Haas is

A kétes hátterű Rich Energy annak a Dávidnak titulálta magát, aki legyőzi Góliátot, pont úgy, ahogy a Haas teszi a legnagyobb F1-es csapatokkal. A márkatulajdonos szerint tőlük nincs jobb partner.

Jelentős arculatváltáson esett át a Haas apró amerikai csapata a 2019-es Formula-1-es szezon előtt. 2016-os debütálása óta most először rendelkezik névadó szponzorral, ám egy meglehetősen furcsa márkával bújt ágyba, a Rich Energy ugyanis egy olyan, önmagát prémium energiaital-gyártónak vallja magát, amelynek termékeivel sokan soha nem találkoztak még. A cég azonban mégis rendelkezett azzal az irdatlan mennyiségű pénzzel, ami egy ilyen üzlethez szükséges, így az üzlet megköttetett, idén mindkét Haas a márka fekete-arany színkombinációjába öltözött. A cég vezérigazgatója elárulta, miért pont az amerikai csapatra esett a választásuk.

 haas-2019-livery-rich1



„Minden mértékegység szerint felsőbbrendűek” – jelentette ki William Storey. „Övék a legjobb üzleti modell, kellően egyedien pozícionálták magukat ahhoz, hogy kihasználhassák a szabályváltozásokat és egyáltalán nem játszzák meg magukat. Gene Haas [csapattulajdonos] egy csodás üzletember, aki a megfelelő módon közelítette meg az autósportot, Günther Steiner egy kiváló csapatfőnök, a pilótáik pedig személyiséggel rendelkeznek. Összességében el vagyunk ragadtatva” – magasztalta őket a brit üzletember.

Nincs egyedül az az olvasó, aki korábban sosem hallott még a márkáról, tőlünk nyugatabbra is kételkedtek az emberek a hitelességében, hiszen a többség soha egyetlen darab Rich Energy itallal nem találkozott a boltok polcain. Storey állítása szerint azonban immár 90 millió dobozzal gyártottak le belőle, ráadásul az egyik támogatójuk nem más, mint a Premier League-ben játszó West Ham United milliárdos társtulajdonosa, David Sullivan.

„Nem a többiek másolásával jutottunk el idáig, a megszokottól eltérően működünk” – magyarázta Storey. „Borzasztóan sokan akarják az F1-et hirdetőplatformként használni, ezért erősnek kell lenni. Sokáig itt akarunk maradni, a Haas pedig az álompárt jelenti számunkra. Ez a csapat az F1 Dávidja, aki legyőzi az F1 Góliátjait, mi pedig ugyanezek vagyunk az italgyártók között. Nagy az összhang közöttünk, és van egy gyönyörű autónk is, szóval elégedettek vagyunk.”

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: