Jelentős arculatváltáson esett át a Haas apró amerikai csapata a 2019-es Formula-1-es szezon előtt. 2016-os debütálása óta most először rendelkezik névadó szponzorral, ám egy meglehetősen furcsa márkával bújt ágyba, a Rich Energy ugyanis egy olyan, önmagát prémium energiaital-gyártónak vallja magát, amelynek termékeivel sokan soha nem találkoztak még. A cég azonban mégis rendelkezett azzal az irdatlan mennyiségű pénzzel, ami egy ilyen üzlethez szükséges, így az üzlet megköttetett, idén mindkét Haas a márka fekete-arany színkombinációjába öltözött. A cég vezérigazgatója elárulta, miért pont az amerikai csapatra esett a választásuk.
„Minden mértékegység szerint felsőbbrendűek” – jelentette ki William Storey. „Övék a legjobb üzleti modell, kellően egyedien pozícionálták magukat ahhoz, hogy kihasználhassák a szabályváltozásokat és egyáltalán nem játszzák meg magukat. Gene Haas [csapattulajdonos] egy csodás üzletember, aki a megfelelő módon közelítette meg az autósportot, Günther Steiner egy kiváló csapatfőnök, a pilótáik pedig személyiséggel rendelkeznek. Összességében el vagyunk ragadtatva” – magasztalta őket a brit üzletember.
Nincs egyedül az az olvasó, aki korábban sosem hallott még a márkáról, tőlünk nyugatabbra is kételkedtek az emberek a hitelességében, hiszen a többség soha egyetlen darab Rich Energy itallal nem találkozott a boltok polcain. Storey állítása szerint azonban immár 90 millió dobozzal gyártottak le belőle, ráadásul az egyik támogatójuk nem más, mint a Premier League-ben játszó West Ham United milliárdos társtulajdonosa, David Sullivan.
„Nem a többiek másolásával jutottunk el idáig, a megszokottól eltérően működünk” – magyarázta Storey. „Borzasztóan sokan akarják az F1-et hirdetőplatformként használni, ezért erősnek kell lenni. Sokáig itt akarunk maradni, a Haas pedig az álompárt jelenti számunkra. Ez a csapat az F1 Dávidja, aki legyőzi az F1 Góliátjait, mi pedig ugyanezek vagyunk az italgyártók között. Nagy az összhang közöttünk, és van egy gyönyörű autónk is, szóval elégedettek vagyunk.”