A Liberty Media 2017 januárjában tette rá a kezét a Formula-1-re teljes mértékben, és azóta is elkötelezett céljuk, hogy pozitív változásokat hozzanak a sportba, és élvezhetőbbé tegyék azt a nézők, a csapatok és a versenyzők számára is.
Sikerült terjeszkedniük is, hiszen 2020-ban érkezik a Vietnámi Nagydíj, de érte őket néhány kudarc is e téren, mint például a második amerikai verseny terve, Miamiban. Mostanság pedig amúgy is forr a levegő a promóterek és a Liberty között, Christian Horner pedig öntött még egy kis olajat erre a tűzre.
„Úgy gondolom, teljes mértékben alábecsülték, mibe is vágnak bele. Be fogják látni azt is, hogy hiba volt ennyire sürgetni az újításokat, és új első szárnyat készíttetni a csapatokkal már erre az évre” – idézi Hornert a The Guardian.
„Az, hogy fogjunk meg egy első szárnyat, és azt mondjuk, ettől majd jobb lesz a versenyzés, eléggé naiv és pazarló hozzáállás. A Formula-1-nek másban rejlik a vonzereje. Nem lehet ráerőltetni egy amerikai hozzáállást egy olyan sportra, ami már vagy 60-70 éve egy világméretű bajnokság. Egy mozifilmet is lehet akármennyire reklámozni és fényezni, ha nem jó, akkor az emberek nem fogják megnézni…”