A Liberty Media, mióta átvette az irányítást a Formula-1 felett, egyre többször próbálkozik azzal, hogy egy országba többször is ellátogasson a száguldó cirkusz mezőnye. A két legfontosabb piac talán, nyilván Európa után, Kína és az USA.
Egy Miami Nagydíj már régóta tervbe van véve, azonban az infrastrukturális nehézségek miatt nem sikerült tető alá hozni egy második amerikai versenyt, sőt Bernie Ecclestone szerint nem is valószínű, hogy valaha is lesz belőle valami. Most pedig Kínát vette célba a Liberty Media, ami nem elvetendő ötlet, tekintve, hogy övék a világ legnépesebb országa.
„Nagyon szeretnénk, ha sikerülne összehoznunk még egy versenyt itt” – mondta az F1 szponzorációért felelős igazgatója, Murray Barnett a kínai Xinhua lapnak. „Valószínűleg ez nem a közeli jövőben fog megtörténni, tekintve, hogy mennyire sűrű a versenynaptár, de mindenképp szeretnénk kitalálni valamit, hogy két futamot is rendezhessünk Kínában.”
„Több dolgon is gondolkozunk, amivel nagyobb érdeklődést tudnánk kihozni az itteni emberekből az F1 iránt. Egyszerűen nem tehetjük meg, hogy mindössze három napot töltsünk el itt az éven, mikor Sanghajban éppen zajlik a verseny. Egész évben biztosítanunk kell itt a jelenlétünket, és közelebb kell kerülnünk az itteni emberekhez, hogy ki tudjunk alakítani egy stabil rajongói bázist.”