A legérdekesebb autósportos karakterek és témák kerülnek hónapról hónapra az Autósport és Formula Magazin címoldalára. Egy éve decemberben az Alfa Romeo Formula-1-es visszatérése – a Sauber oldalán – kapta a főszerepet, februárban pedig három pilóta nézett az olvasókra az újságosstandokon: középen Robert Kubica, aki (akkor még csak) tartalékpilóta szerepet kapott a Williamstől, kétoldalán Lance Stroll és Szergej Szirotkin, akik elfoglalták előle az üléseket.
Márciusban indult a szezon, bemutatták a versenygépeket, melyek közül négy – a Ferrari, Mercedes, Red Bull és McLaren – is borítóra került, társaságukban pedig egy rajtrácslány is feltűnt, hiszen ekkor búcsúztunk a versenyek addig megszokott kiegészítőitől. Vettel szezonkezdetével kiérdemelte az áprilisi címlapot, mellette pedig Michelisz Norbert portréja is feltűnt, folytatva a tradíciót, mely szerint a magyar toppilóta évek óta szerepel az AFM egyik tavaszi számának borítóján.
Fernando Alonso uralta a májusi és júliusi számot – utóbbira LMP1-es Toyotájával került ki a Le Mans-i győzelem kapcsán, a bizonytalan jövőjű Kimi Raikkönen társaságában –, a kettő között júniusban Daniel Ricciardo volt a címszereplő: akkor még úgy tűnt, az ausztrál bajnokesélyessé léphet elő, szárnyalása azonban meg is bicsaklott, miután kiélvezhette a rivaldafényt az újságosoknál.
Ifjabb és idősebb Carlos Sainz is az AFM borítóján szerepelt idén augusztusban, szeptemberben pedig Vettel és Hamilton autója került középpontba. Októbertől visszatértünk a portrékhoz: ebben a hónapban Charles Leclerc, novemberben az ötödik vb-címét megszerző Lewis Hamilton nézett vissza ránk – egy-egy magyar tehetséggel, Krepcsik Áronnal és Volentér Balázzsal egyetemben. A címlapok sora végül az Alfa Romeo Sauberrel zárul, amellyel kezdődött: a friss-december januári számban Sauber-overallba öltöztettük Kimi Raikkönent.
Most pedig rajtad a sor: