Alejandro Agag, a Formula-E vezérigazgatója azt állította, hogy a sorozatnak kizárólagos joga van arra, hogy egyedüliként, csak elektromos meghajtású formaautókkal versenyezzenek, mely szavakat korábban Jean Todt is megerősített. Így 2039-ig biztosan nem válhat elektromossá a Formula-1, legalábbis papíron.
Ugyanis nem csak Nico Rosbergnek vannak részvényei az elektromos sorozatban, de a Liberty Media is komoly szerepet vállal a sorozatban, és ez megkönnyítheti majd a dolgokat a jövőben. Jean Todt azt állítja, hogy szerinte teljesen esélytelen, hogy a Formula-E elbitorolja az F1 népszerűségét, és ez Rosberg szerint sem valószínű, azonban ő lát egy közös jövőt a két sorozat számára.
„Talán ahhoz a ponthoz sosem fogunk elérni, hogy az FE népszerűbb legyen. Szerintem, ha eljön az ideje, a két sorozat össze fog olvadni. Ha eljön a pillanat, amikor az F1-nek elektromossá kell válnia, merthogy el fog érkezni az a nap is, akkor a Formula-1 és a Formula-E egyesülni fog. Az, hogy az F1 teljesen elektromossá váljék, egy nagyon nehéz és hatalmas lépés lesz.”
„Ha már az egész világ elektromos autókat fog venni, és azokat fogják vezetni, akkor már nem lesz értelme többé a belső égésű motoroknak, szóval el fog érkezni az a pillanat. Előny, hogy az F1 és az FE tulajdonosa is a Liberty Media.”
A Formula-E ötödik szezonja december 15-én veszi majd kezdetét, a szaúd-arábiai Rijádban.