Különböző versenyeken különböző problémákba ütköztek a Renault-nál, Ausztriában például Carlos Sainz olyan mértékű szemcsésedéstől szenvedett, hogy kénytelen volt kiállni egy második, nem tervezett kerékcserére, így a szezonban másodszor az első tízen kívül ért célba.
Bell szerint most is kulcsfontosságú lesz, hogy vigyázzanak az abroncsokra, ugyanis a hátsó gumik számára rendkívül megterhelő Hockenheim a sok kigyorsítás miatt. Ő azonban biztos benne, hogy Sainz és Hülkenberg is képes lesz a megfelelő hőmérsékleti tartományban tartani a gumikat, hogy a lehető legjobb eredményt érjék majd el vasárnap:
„Minden pályán más problémánk volt. Ausztriában nem is a gumikopással voltak gondjaink, hanem azzal, hogy a gumi felhólyagosodott. Ilyenkor a gumi belülről szinte felforr és tönkreteszi az abroncs szerkezetét. Nem normális működési folyamat egy gumitól” – panaszkodott Bell.
„Minden attól függ, melyik pályán kell versenyeznünk. Hockenheimben rendkívül oda kell majd figyelnünk a hátsókra, hogy ne engedjük azokat túlmelegedni.”
A Német Nagydíjra a Pirelli a közepes, a lágy és az ultralágy abroncsokat viszi el, kihagyván a piros oldalfalú szuperlágy gumit, így két keménységi fokozattal lágyabb abroncsok lehetnek az autókon.