Valószínűleg nem túlzás, ha azt mondja valaki, hogy botrányos formában van a Williams 2018 eddig eltelt versenyei alapján. A Grove-iak neve mellett a konstruktőri tabellán mindössze négy pont áll, harmadannyi, mint az előttük álló Saubernek. A Francia Nagydíj előtt így azért érthető, de mindenképp jelzésértékű, hogy semelyik williamses nem beszélt arról, mi lenne az a cél, amit mindenképp el kell érni, helyette inkább a múltból táplálkoznak.
„Bár Magny-Coursban is már tíz éve, hogy utoljára versenyt rendeztek, a Paul Ricardra még régebb, 1990 óta először térünk vissza” - kezd bele múltidézésébe Paddy Lowe technikai igazgató. „1989 és 1992 között annak idején rengeteg téli tesztidőszakot töltöttünk itt, az első emlék, ami eszembe jut, az az, hogy itt teszteltük először a kipörgésgátlót 1991-ben. Akkor Damon Hill azt mondta, ez visszafogja őt, ezzel szemben egy másodperccel gyorsabb volt az addigi legjobb körnél. A helyszín ismert a rettenetesen hosszú Mistral egyenesről és a hosszúkás kialakításról, emellett viszont egyedi pályáról van szó, hiszen az egész nagyon lapos, mindenesetre nagyon várjuk már, hogy egy jó show-val örvendeztethessük meg a francia drukkereket."
„Az F3-as időszakból ismerem a pályát, és bár jól mentem itt, sőt, még versenyt is nyertem, azt nem mondanám, hogy szeretem is. Egy merő bukótér az egész, így nem vagyok nagy rajongója” - így Lance Stroll. „Ettől függetlenül mindig érdekes visszamenni egy olyan helyre, ahol már jártam és megnézni, milyen ugyanaz a pálya Formula-1-es autóval.”
„Nagyon jól ismerem a pályát” - ezt már Szergej Szirotkin teszi hozzá. „Tavaly több ezer kilométert tettem meg itt, viszont ettől függetlenül lesz rengeteg olyan dolog, ami nem tudhatod, hogy befolyásolja a versenyt. Új pálya lesz ez mindenkinek, érdekes lesz látni, hová juthatunk.”