Ausztráliában még erős pontszerző helyekről kellett búcsúzniuk a Haas pilótáinak, majd Magnussen egy héttel ezelőtt még magabiztos ötödik helyet szerzett a csapatnak, most azonban csak épphogy befért a legjobb 10-be. Grosjean pedig még hátrébb végzett, mint a villanyfényes sivatagi futamon.
„Nem volt szerencsém a biztonsági autóval” – kezdte nyilatkozatát a dán versenyző a csapat hivatalos sajtóközleményében. „A stratégiánk kifizetődött az elején, de biztonsági autós szakasz rosszkor jött, így nem valósult meg a taktikai előnyünk. Nem tudom, hogy ki kellett-e volna állnunk nekünk is, nehéz döntés volt. Úgy gondolom, hogy a safety car nagyon szerencsétlen pillanatban jött be, és ez azt jelentette, hogy nem tudtunk egy pontnál többet szerezni. Még ez is rendben van, de egy kicsikét többen bíztunk.”
„Hosszú a szezon, és remélhetőleg folytatjuk a pontszerzést. Büszke vagyok arra, ahogy csapatként működtünk. Ezt kell folytatnunk” – zárta bizakodóan Magnussen. Grosjeannak sem lehetett sok oka az örömre, csapattársához hasonlóan az ő számításait is keresztülhúzta a biztonsági autó.
„Bátor stratégia volt ultralággyal indulni és közepesre váltani. Sajnálatos módon folytatódott a balszerencsém, mert a verseny közepétől kezdve, amikor a safety car bejött, éppen az igen hosszú etapom teljesítettem a közepeseken abban a tudatban, hogy már nem fogunk kiállni. Tudtam, hogy nagyon nehéz lesz az újraindításkor, és úgy is lett. Próbáltam addig ott maradni a 11. helyen, ameddig csak tudtam, de a két Force India elment mellettem. Bementem egy másik ultralágy szettért az utolsó 10 körre. Biztatóak voltak, mert nem volt nagy a kopás és az autót is jónak éreztem. De már a biztonsági autónál tudtam, hogy nagyon nehéz dolgunk lesz” – zárta csalódottan a francia.