Az autó oldalnézetből lényegesen feketébb a tavalyi modellhez képest, szemből nézve azonban a sárga szín dominál. A Renault 2016-os gyári visszatérése óta harmadik szezonjának vág neki, és bár az F1 csúcsára való feljutást ötéves tervben fogalmazták meg, idén először Nico Hülkenberg és Carlos Sainz révén igazán sokra hivatott versenyzőpárossal rendelkeznek, akiktől nem lenne meglepetést néhány a vártnál is jobb eredmény.
"A tavalyi év több okból is sikeresen zárult" - mondta Cyril Abiteboul, aki az idei szezon során is vezetni fogja a csapatot. "Az volt a második éve az újraszerveződött csapatunknak, és egy újabb lépést tettünk a hosszú távú céljaink felé. A 2016-os szezon még a személyzet felvételéről, a befektetésekről, az új szponzorok és tehetségek bevonzásáról szólt, elkezdtünk építkezni afelé, amivé majd válni szeretnénk."
"A fő célunk 2018-ra az, hogy az eredmények tekintetében jelét mutassuk ennek a fejlődésnek. Minden tekintetben előrelépést akarunk elérni: a hajtásláncban, a karosszériában, a pilóták terén és műveleti szempontból is."
A csapatnál tavaly főként Szergej Szirotkin végezte el a tesztelési feladatokat, de miután ő idénre Robert Kubicával egyetemben a Williamshez igazolt, a Renault-nak új tartalékpilóták után kellett néznie. Ennek jegyében két fiatal pilótát is bemutattak most, akik 2017-ben egyaránt a 2. helyen végeztek saját sorozatukban. A brit Jack Aitken a GP3-ból, az orosz Artyom Markelov pedig a Formula-2-ből érkezett. Hivatalosan Aitken lett a harmadik számú pilóta, Markelov pedig a teszt- és fejlesztőpilóta.
To all our fans, to those who slave away at weekends building plastic pyramids, who tweet us every day, who like, who RT, who follow... This one's for you. Here is our new Renault R.S.18 in all its holographic glory. Enjoy! #LaRS18IsComing #RS18 #RSspirit pic.twitter.com/w1rnJD8CY9
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) February 20, 2018
Ladies & gentlemen... Meet our 2018 challenger, the @RenaultSportF1 R.S.18! #LaRS18IsComing #RS18 #RSspirit pic.twitter.com/ELdwrD6wNe
— Renault Sport F1 (@RenaultSportF1) February 20, 2018