DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap
F1

Stroll-kötődésű szponzor a Mercedesnél

Az elveszített Hugo Boss helyére egy másik mitikus márkanév, a Tommy Hilfiger érkezett ruházati szponzorként – amely nem kismértékben kapcsolódik Lawrence Strollhoz.

A címvédő istálló ma bejelentette, hogy új öltözködési partnere a Tommy Hilfiger divatmárka lesz – azaz a New York-i cég nemcsak az autókra kerül fel, hanem az istálló számára biztosítani fogja a csapatruházatot és tűzálló overallokat is. A motorsport.com értesülései szerint a divat iránt jól ismerten nem közömbös Lewis Hamiltonnal külön megállapodást is kötöttek, mely értelmében a márkát népszerűsíteni fogja.



„Mindig izgalmas új partnerkapcsolat hajójára szállni, különösen, ha a csapat imázsának ilyen kulcsterületét érinti” – kommentálta a bejelentést Toto Wolff. „Pozitív vagyok, hogy energiával tölti el márkánkat, csavar egyet azon, hogyan tekintenek ránk ettől a szezontól fogva. Izgatottan várjuk, hogyan fogja a Tommy Hilfiger felöltöztetni csapatunkat, és hogy izgalmas terveiket a Formula-1 rajongói elé tárhassuk.”

A Tommy Hilfiger a Mercedes hagyományos partnere, a Hugo Boss helyét foglalja el, amely 2017 végén fejezte be együttműködését a csapattal, és a Formula-E partnerévé vált. És van egy másik érdekes vonatkozás is: Lance Stroll milliárdos apja, a divatipari vállalkozó Lawrence Stroll vagyonának jelentős részét a Tommy Hilfiger felvirágoztatásával szerezte. Stroll állt amögött, hogy a márka korábban a Lotus és Ferrari partnere volt.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: