A címvédő istálló ma bejelentette, hogy új öltözködési partnere a Tommy Hilfiger divatmárka lesz – azaz a New York-i cég nemcsak az autókra kerül fel, hanem az istálló számára biztosítani fogja a csapatruházatot és tűzálló overallokat is. A motorsport.com értesülései szerint a divat iránt jól ismerten nem közömbös Lewis Hamiltonnal külön megállapodást is kötöttek, mely értelmében a márkát népszerűsíteni fogja.
„Mindig izgalmas új partnerkapcsolat hajójára szállni, különösen, ha a csapat imázsának ilyen kulcsterületét érinti” – kommentálta a bejelentést Toto Wolff. „Pozitív vagyok, hogy energiával tölti el márkánkat, csavar egyet azon, hogyan tekintenek ránk ettől a szezontól fogva. Izgatottan várjuk, hogyan fogja a Tommy Hilfiger felöltöztetni csapatunkat, és hogy izgalmas terveiket a Formula-1 rajongói elé tárhassuk.”
A Tommy Hilfiger a Mercedes hagyományos partnere, a Hugo Boss helyét foglalja el, amely 2017 végén fejezte be együttműködését a csapattal, és a Formula-E partnerévé vált. És van egy másik érdekes vonatkozás is: Lance Stroll milliárdos apja, a divatipari vállalkozó Lawrence Stroll vagyonának jelentős részét a Tommy Hilfiger felvirágoztatásával szerezte. Stroll állt amögött, hogy a márka korábban a Lotus és Ferrari partnere volt.
Speed, it's a state of mind... and we're just getting started!!
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) 2018. február 6.
Welcome to the family, @TommyHilfiger! #WhatsYourDrive pic.twitter.com/catFJG5OHw