A Hugo Boss évtizedekig a McLaren elkötelezett partnerének számított, hűvös eleganciájuk tökéletesen illett a csapat Ron Dennis-féle vezetéséhez. Aztán amikor a wokingiak lejtmenetbe kerültek, a luxusmárka „hazaköltözött”, és 2015-ben felült a Mercedes sikervonatára. Azóta Lewis Hamilton és Nico Rosberg is vb-cím(ek)ig jutott támogatásukkal, az idei szezon végén azonban véget ér a divatcég Forma-1-es kalandja.
A márka nem csak, hogy kiszáll a sportágból, hanem a jövőben feltehetően komoly riválissá váló Formula-E-hez pártolnak át - persze sokat nyomhatott a latban, hogy a Mercedes 2019-től maga is csatlakozik az elektromos bajnoksághoz. „A Forma-1 az autóversenyzés csúcsa, de a Formula-E sokkal innovatívabb és fenntarthatóbb” - nyilatkozta a német Focus című lapnak Mark Langer, a Hugo Boss vezérigazgatója.
„A motorok, a nagyvárosokban rendezett versenyek, melyek kedveznek a fiatalabb rajongóknak, mind-mind új lehetőségeket kínálnak” - mondta a szakember, azt azonban kiemelte, hogy nem azért váltanak a Formula-E-re, mert olcsóbb opció lenne a Forma-1-nél. „Ennyi év Forma-1, már Jochen Mass 70-es évekbeli szereplése óta azon gondolkozunk, hogy mi legyen a következő lépés?”