Akárcsak Fernando Alonsónak, Lance Strollnak sem végződött jól a daytonai 24 órás. Míg a McLaren sztárja debütált Floridában, addig a kanadai visszatérő volt, a 2016-os verseny után másodszor állt rajthoz. A Jackie Chan DC Racing színeiben gumiproblémák és hosszú szerelés folytán csak az összetett 15., a prototípus kategória 11. pozíciójában ért célba. Alonsóval ellentétben azonban ő nem a Le Mans-i 24 órásra való előkészületként tekintett Daytonára:
„Hogy őszinte legyek, jelen pillanatban nem állok készen Le Mans-ra vagy bármi másra a Formula-1-en kívül” – nyilatkozta a Racer magazinnak Stroll. „A fókuszban az F1 van, ahol egy napon világbajnok akarok lenni, idén pedig jó évet akarok zárni. A tavalyi gyengeségeimen akarok javítani. Ez a Daytona egyszeri dolog volt: ezután csak Formula-1 jön egészen Abu Dhabiig. Azután pedig a következő Daytona!” – kötelezte el magát a jövő évi verseny mellett is a kanadai.
Stroll kiemelte, a legnagyobb különbség az F1-es és LMP2-es versenyzés között, hogy utóbbiban sokkal többet autóznak határon – habár azt gondolnánk, a hosszútávú versenyzésben épp a takarékoskodás hangsúlyos: „A Formula-1-es gumik nem engedik meg, hogy a teljes versenyen át tempózzunk, itt viszont folyamatosan nyomjuk. Még a forgalomban is utat törünk az autóval, igyekszünk az etap végére olyan gyorsan érni, amennyire lehetséges. A Formula-1-ben nem így van, a végéig mindent be kell osztani, gumikra kell vigyázni, autóval és mindennel takarékoskodni. Egy egészen más versenyfajta.”
„De a Formula-1 az a Formula-1, egy nagydíj dobogójára felállni pedig talán csak kissé rosszabb érzés egy óra megnyerésénél… Csak viccelek! A maga nemében mindkettő kiváló, de mindkettő teljesen különböző versenyzésről szól. Jó, hogy belekóstoltam a Formula-1-be, és jártam a Rolex 24-en is” – vonta le a tanulságot a Williams 19 éves versenyzője.