A bikák egyik első embere súlyos csökkenést vél felfedezni a száguldó cirkusz összes csapatánál, ami a támogatókat illeti. Márpedig ehhez a költséges versenysporthoz feltétlenül szükséges lenne minél több szponzori pénz, ahogy az húsz-huszonöt évvel ezelőtt történt. A kisebb istállóknál egyenesen a túlélés függ ettől.
„Támogatók vonzásához vonzó termékre van szükségünk, ha ezzel nem tudunk előállni, nem is fognak jönni a szponzorok. Egy csomó üres, felirat nélküli autó köröz a pályán. Feltétlenül szükséges további nagy cégeket magunkhoz vonzani, ehhez a pályán és a pályán kívül is jónak kell lennünk” – nyilatkozta Christian Horner
„Nem igazán egészséges, ami mostanában történik, húsz évvel ezelőtt a csapatok még profitot termeltek. Az autók tele voltak nagy márkanevekkel. Elég, ha összehasonlítunk egy-egy 1997-es, év végi fényképet a mezőnyről és mondjuk egy 2017-est. Azt láthatjuk, hogy az F1-ben részt vevő vállalatok száma jelentősen kevesebb lett” – mutatott rá az egyik fő gondra a Red Bull-főnök.
„Sokkal vonzóbbá kell tennünk a show-t, meg kell mutatni az F1-ben rejlő értéket. Hogy miért nehezebb mostanában új támogatókat találni? Mert a világ fejlődésével jóval több más lehetőségük van. Sajnos a mi termékünk nem valami fantasztikus. Az olyan versenyek, mint amilyet például legutóbb, Abu Dhabiban láthattunk, nem a legjobb reklám a Formula-1-nek. Ennél azért jobbak lennénk” – tette hozzá Horner.
Ez némileg ismét előhozza a kérdést, hogy most akkor hosszú távon inkább a gyártók vagy inkább a rajongók érdekeit kell szem előtt tartani a szabályváltozásokkor?