A szezonzáró Abu Dhabi Nagydíjat követően leplezték le a Formula-1 új hivatalos logóját, amely alaposan megosztotta a nagyközönséget: maguk a pilóták is úgy fogalmazták, hogy felesleges volt a csere, a rajongók egy része pedig igencsak kiakadt a szerintük szükségtelen változtatás okán. Többen is azt hozták fel, hogy a Liberty Mediának inkább a száguldó cirkusz valós problémáival kellene foglalkoznia, Ross Brawn szerint viszont az embléma igenis kulcskérdés:
„Az elmúlt napokban többször is elhangzott a kérdés, hogy a logó tényleg ennyire elsődleges probléma, és a válasz igen. Ha a kereskedelmi szempontokat nem nézzük, az új logó akkor is sokkal többféle módon használható a digitális világban, szóval igenis komoly hatása van” – magyarázta az F1 motorsport-igazgatója az F1Fanatic hasábjain.
Lewis Hamilton a leintést követően úgy fogalmazott, a nagyjából két és fél évtizedig használt embléma ikonikus volt a Formula-1-ben, Brawn azonban teljesen másképp vélekedett: „A régi logó sem ikonikus, sem emlékezetes nem volt” – fogalmazott, majd hozzátette:
„Fontos volt, hogy a Formula-1-es rajongók lássák, hogy új korszak kezdődik. Változik a sportunk, és már a jövőbe kell tekintetünk a külső megjelenést illetően is, ha új rajongókat, különösen fiatalokat akarunk becsábítani. Úgy hisszük, ez az új logó ezt a törekvést példázza: egy olyan világbajnok, ahol egyre fontosabb a vizuális kommunikáció, ebbe az irányba is el kell mozdulnunk.”