A Liberty Media színre lépésével hónapok alatt átalakult a Forma-1 digitális jelenléte - a Szingapúri Nagydíj sajtótájékoztatóján a pilótáknak feltették a kérdést, hogy ők hogyan vélekednek a változásokról, és mennyire vesznek részt a tartalomgyártásban, és meglepően érdekes válaszok születtek. „Nem vagyok fent Twitteren” - mondta a 18 éves Lance Stroll a csapatok és a pilóták közötti egyik, ha nem a legnépszerűbb közösségi média-felületről.
„Mindent a rajongókért, ne értsenek félre, de ki akarok maradni abból a zajból, ami ott folyik. Viszont szeretem az Instagramot, ha felrakok egy képet, az emberek képben vannak velem, és mindig jó, ha a Forma-1 próbál nyitni feléjük. A lényeg az egyensúly megtartása” - tette hozzá a kanadai. „Szerintem egyensúlyban van” - folytatta a mellette ülő Daniel Ricciardo. „Az a jó dolog benne, hogy mi irányítjuk. Én kezelem a saját oldalaimat, azt teszünk ki és azt tartunk meg, amit akarunk. De fontos, hogy megtartsunk egy kis rejtélyességet benne, és ne mutassunk meg mindent.”
„Spában csináltam egy time lapse-féleséget, melyben megmutattam egy napomat, a saját szobámban, amit szerintem senki sem látott még. Nem arról van szó, hogy mindent megmutatsz, csak valami egyedit. Tetszett, amit az F1 csinált Monzában, hogy egy GoPrót szerelt fel Lewis pezsgőjére, így a drukkerek láthatják, milyen a dobogón állni. Még számomra is menő volt, elképzelem, ahogyan a rajongók megnézik, szerintem fantasztikus.”
„Úgy vélem, remek dolgokat csinálnak, és csak egyre jobb lesz. Számunkra, amíg mi irányítjuk a saját dolgainkat, addig nem hinném, hogy bármilyen veszélyt jelentene” - mondta az ausztrál, majd Kevin Magnussen is kitért a közösségi médiára egy mondat erejéig. „Egyetértek, szerintem olyan változás történt az F1-ben, amely jó a rajongók számára.”