Várhatóan a Szingapúri Nagydíj hétvégéje után többet fogunk tudni a McLaren-Honda-Red-Bull-Toro Rosso-Renault-Carlos Sainz tengelyt magába foglaló üzleti ügyekből, a képlet azonban szinte biztosan így fok kinézni: a wokingiak Renault-, a faenzaiak a japánok motorjaira váltanak, a Red Bull pedig elengedi Sainzot a Renault-hoz, akár már a Malajziai Nagydíjtól kezdve. A Milton Keynes-iek feltehetően azért is mennének bele a váltásba, hogy a Honda erőre kapása esetén ők is igénybe vegyék a gyártó erőforrásait.
Sajtóhírek szerint erre záros határidőn belül sor is kerülhet: a Red Bull és a Renault kapcsolata finoman sem nevezhető kiegyensúlyozottnak a V6-os éra kezdete óta, még akkor sem, ha a bikások néha-néha borsot tudtak törni ellenfelük orra alá. Miután 2015-ben csaknem szakítottak, a Renault-motorok maradtak a Red Bullokban, igaz, TAG Heuer-néven, amely a franciák számára semmilyen PR-értékkel nem bír.
A Daily Mail értesülései szerint a Renault 2019-től már nem kívánja erőforrásaival ellátni az energiaitalos istállót, akiknek feltehetően nem marad más választásuk, mint a Honda, miután két éve a Mercedes és a Ferrari is kikosarazta őket. Persze könnyen lehet, hogy végül ők lesznek a kirakós játék nyertesei, ha a Honda tényleg komoly javuláson fog keresztülmenni a következő két év során - bár az elmúlt három szezon tükrében erre kisebb az esély.