DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. július 14. vasárnap
F1

A többi pálya tanulhatna Monzától

Az F1 marketingért felelős ügyvezető igazgatója rettentően örül az Olasz Nagydíj sikerének, és úgy véli, csak néhány igazi promóter található a sportágban.

A Forma-1 többségi tulajdonosa, a Liberty Media tájékoztatása szerint rekordszámú, 185 ezer rajongó látogatott ki az Olasz Nagydíjra, négy nap alatt - persze Monza helyzete azért is különös, mert a Ferrari hazai pályájáról van szó, ezért a tifosi természetesen nagyobb számban képviselteti magát a helyszínen, ha a vörösöknek is jobban megy a pályán. Sean Bratches ennek ellenére úgy véli, hogy máshol is meg lehetne valósítani ezt, csak jobb promócióra lenne szükség.



„Úgy vélem, hogy Monzában némi hátszéllel indultunk, de az a szándékunk, hogy példát mutassunk a többi promóter számára, és segítsünk nekik” - idézte az F1 marketingért felelős ügyvezetőjét a Motorsport. „Egy promóternek promótálnia kell az eseményt, nekünk pedig bátorítani kell ezt a folyamatot. Húsz promóterrel dolgozunk együtt, de ebből csak négy, vagy öt igazi promóter - a többi autók iránt lelkesedők csoportjai, vagy kormányok.”

„Mindenkit szeretnénk felhozni egy szintre, Monzára pedig úgy lehet tekinteni a jövőben, mint követendő példára. Magával ragadó az a szenvedély, az érzelem, az energia és az izgatottság, amely ezt a rajongótábort jellemzi. Nagyszerű nagydíjon vagyok túl, nem csak üzleti, de személyes szinten is. Nagy megelégedettséggel töltött el, ahogyan végignéztem a szurkolói zónán, és láttam a rajongók lelkesedését” - tette hozzá Bratches, aki szerint az érdeklődésének nemrég hangot adó Porsche hatalmas érték lenne az F1-nek.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: