Nagy az egyet nem értés a küszöbön álló változásról. Van, aki szerint el lett sietve a halo bevezetése, más szerint viszont szükséges, hiszen biztonsági eszközről van szó. Most egy olyan pilóta nyilvánított véleményt, akinek aktív időszakában a szezononkénti egy haláleset teljesen átlagos volt. Ha valaki, akkor ő tudja, mekkora fontossága van aktívan dolgozni a versenyek biztonságán.
„A megelőző intézkedés jobb, mint utólag cselekedni. A glória esetében az a kulcstényező, hogy beszorult, vagy ájult versenyző esetén ne akadályozza a mentést. Magától értetődő, hogy ne korlátozza a pilótát a kiszállásban, vagy a beavatkozó személyzet hozzáférését a versenyzőkhöz. Nem várhatunk végzetes balesetekre. Az FIA helyesen cselekszik, hogy ezt bevezetik. Néhányaknak nem tetszik, de ők ugyanezt mondták a biztonsági övekről is.”
„Mikor fallal ütközöl, az első, ami lerepülhet, az a kerék. Még különböző mechanikai megoldások mellett is megtörténik. Egy elszabadult kerék pedig akár egy kilométerre is elpattoghat, nézőket eltalálva. Ezért vannak manapság kerítések a pályák körül, amiket az elején senki sem szeretett. A glóriát is bevezetik, az emberek pedig majd megszokják” - foglalta össze.
Stewart arra is kitért, szerinte idén mely gyártó győzelme lenne ideális.
„A Red Bull, majd a Mercedes több éves fölénye negatívan befolyásolta a nézők számát. Azt hiszem, a sport érdekében most a Ferrari győzelme lenne a legjobb” – zárta.