Glória
Red Bull: Többet bír a halónál az IndyCar szélvédője
Az IndyCar más utat választott az F1-hez képest, és nem a halót, hanem a szélvédőt (aeroscreen) teszi fel fejvédő elemként autóira. Az alkatrészt fejlesztő Red Bull szerint ez utóbbi az erősebb.
részletekMár úton van az esztétikusabb halo
A glória bevezetésével az FIA-nak minden energiája arra ment el, hogy az idei szezonra egyáltalán elkészüljön az eszköz. Mostanra eljutottak oda, hogy a kinézetével is foglalkozzanak.
részletekJackie Stewart egyértelműen támogatja a halót
Bár sokaknak nem tetszik, a skót F1 legenda szerint a fejvédelmi eszköz jövő évi bevezetése „a következő logikus lépés”.
részletek„A lassabb kijutás nem ár a fejvédelemért”
Charlie Whiting szerint a legfontosabb az F1-ben, hogy megfelelő módon védjék a pilóták fejét, és ezért még az sem túl nagy ár, ha esetleg néhány másodperccel lassabban tudnak kiszállni az autóból.
részletekWurz: A funkció a fontos, nem a szépség
Az F1-es pilóták érdekvédelmi szövetségének vezetője szerint a halo bevezetéséről szóló döntésnél elsősorban a versenyzők biztonságát kell szem előtt tartani. Idővel persze javíthatnak a kinézetén is.
részletekHülkenberg: Ricciardo kritikái megmosolyogtattak
A Force Indiát erősítő Nico Hülkenberg szerint a Red Bull pilótájának tiszteletben kell tartania az ő véleményét is a halóval kapcsolatban. A német szerint az új időmérős szabály mindenkit meglepett.
részletekRosberg: A halo a helyes irány!
A Mercedes német versenyzője szerint mindig is lesznek olyanok, akik ellenzik a változásokat, de az utóbbi időben több életet is megmentett volna a 2017-ben az F1-ben bevezetni kívánt „glória”.
részletekDöntöttek a fejvédelem bevezetéséről
A BBC beszámolója szerint nem az F1-es kvalifikációs rendszer radikális átalakítása volt az egyetlen nagy horderejű döntés a sportág vezetőinek keddi svájci csúcstalálkozóján. Küszöbön a változás.
részletek