2014 már a sokadik év volt egymás után, amikor a Ferrari nem tudott olyan versenyautót készíteni, amellyel egyértelműen harcba szállhattak volna a világbajnoki címért - a vezetés tavasszal rájött, hogy radikális lépésekre van szükség, ezért eltávolították a csapatfőnöki székből Stefano Domenicalit, aki 2008-ban konstruktőri címig juttatta a csapatot, és egyébiránt 1995 óta dolgozott az alakulatnál. A csapat azóta most jutott el odáig, hogy esélye legyen a bajnoki címre, s bár Domenicali azóta a Lamborghini vezérigazgatójává vált, továbbra is drukkol a vörösöknek.
„Ez a szezon sokkal érdekesebb, mint az előzőek” - idézte az olasz szakembert az F1i.com. „A bajnokság nagyon nyitott, és olaszként azt akarom, hogy a Ferrari nyerjen, hiszen hatalmas szenvedély övezi a Scuderiát az országunkban. A nagyszerű csatározás és show fent fogja tartani az érdeklődést az Abu Dhabi szezonzáróig” - tette hozzá Domenicali, aki lambós teendői mellett az FIA Együléses Bizottságát is irányítja.
Ebbéli minőségében tért ki a sportautó-márkák Formula-E-ben történő szerepvállalására. „A Lamborghini nem áll készen arra, hogy csatlakozzon a Formula-E-hez. Elsődleges célunk, hogy a már létező technológiákat használjuk, és nem hinném, hogy a hasonló gyártók így látnák. A Formula-E így is egyre több ’általános gyártót’ vonz magához, melyre az F1 kiegészítéseként kellene tekinteni, nem pedig a riválisaként” - tette hozzá, mintegy válaszul Christian Horner, a Red Bull csapatfőnökének véleményére, aki úgy vélte, hogy az F1 hamarosan az olyan luxusmárkák játszótere lesz, mint a Ferrari, az Aston Martin, vagy éppen a Lamborghini.