Az egyszeri rajongó számára zavarba ejtő lehetett, hogy miközben F1-es versenyhétvégén vett részt, a verseny előtt a pálya „csendjét” legendás Le Mans-i autók hangja törte meg. A Ferrari és a BMW mellett legnagyobb számban a Porsche képviselte magát, olyan pilótákkal a volánnál, mint Helmut Marko, Hans-Joachim Stuck, vagy nemrég a 24 óráson diadalmaskodó Brendon Hartley, és a 2015-ös WEC-bajnok Mark Webber.
Az ausztrál megjelenése nem volt újdonság, hiszen a Channel 4 szakértőjeként minden futamra kilátogat, a jwgrandprix nevű portál eszmefuttatásában azonban kiemelte, hogy a versenyzésről tavaly visszavonult pilóta a Porsche ruházatában járt-kelt a paddockban, akárcsak kollégája, Brendon Hartley. Sőt, utóbbi öltözékét egy Red Bull-feliratú sapkával kombinálta, hiszen még mindig az energiaitalosok támogatottja.
Ez önmagában még nem ok arra, hogy találgatásokba bocsátkozzunk a Porsche és a Red Bull jövőbeli kapcsolatáról, ám a lap úgy véli, Webber, mint Porsche-nagykövet, és remek Red Bullos kapcsolatokkal rendelkező expilóta játssza a közvetítő szerepét a két cég között - egy olyan leendő projektről, melyben Hartley, mint pilóta foglalna helyet. A cikk szerzője továbbmegy: szerinte összeegyeztethetetlen, hogy amíg a gyári Renault csapata a BP üzem- és kenőanyagait használja erőforrásainál, addig az ugyanolyan motorokkal versenyző Red Bullnak az ExxonMobillal van kapcsolata.
Előfordulhat, hogy a Porsche már azon gondolkozik, hogy 100 millió dollárnyi összeget átirányít WEC-költségvetéséből az F1-es motor kifejlesztésére, sőt még fizetnének is a Renault-nak is azért, hogy kiindulási alapnak használják technológiájukat, annak érdekében, hogy elkerüljék a Honda-féle blamázst. Bár ez utóbbi forgatókönyv valószínűtlennek tűnik, előfordulhat, hogy a gyártó új kihívásokat keres magának, így akár a Forma-1-re is eshet a választásuk.