A verseny leintését követően Toto Wolff azt nyilatkozta, nem tudja megállapítani, hogy Sebastian Vettel szándékosan ütközött volna neki Lewis Hamiltonnak a safety car mögött. A brit pilóta egyértelműen elítélte riválisa megmozdulását, olyannyira, hogy nem is akar beszélni vele a történtekről, Niki Lauda pedig odáig ment, hogy szerint a pilótája egyszer meg fogja ütni Vettelt az ilyen cselekedetekért.
Wolff azonban próbált higgadt maradni – amikor a Motorsport arról kérdezte őt, hogy igazat ad-e a Vettelt tiszteletlennek nevező Hamiltonnak, így válaszolt: „Tiszteletlenné vált a viselkedése miatt? Hm. Tudják, az érzelmek magasra szöknek az autóban. Láthattuk már korábban is, amikor a verseny elején lecsapódnak a plexik, mindenki másképp érzékeli az eseményeket. Az egyetlen magyarázat erre szerintem az – és ezzel nem Sebastiant akarom védeni –, hogy Sebastian azt gondolta, Lewis féktesztelte őt, ami nem történt meg.”
„Ezt láttuk az adatokban, a safety car pedig 150 méterrel előttük haladt. Egyszerűen rossz volt a megítélése. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy direkt ment neki. Szeretnék személyesen beszélni vele az incidensről, ahelyett, hogy a véleményét nem ismerve ítélkezek fölötte” – tette hozzá Wolff. Hamilton ennek ellenére csalódott volt amiatt, hogy Vettel stop&go-büntetéssel megúszta az esetet, és keményebben szankcionálta volna ellenfelét.
„Ha egy pilóta ezt szándékosan, dühből csinálja, akkor el kell gondolkozni a büntetés mértékén. Persze négyszeres világbajnok, és a Forma-1-ben példát mutatunk a fiatal pilóták számára azt illetően, hogy mit szabad, és mit nem. Ezt nehéz megértenem, de nem változtat semmin.” Noha Wolff amellett, hogy nem akarja kritizálni a Mercedes legnagyobb vb-ellenfelét, őszintén hiszi, hogy Hamilton sem volt hibás az ütközésnél.
„Először is, a vezető pilóta diktálja a tempót. A safety car nagyjából 150 méterrel volt előtte, a restartnál pedig láthattuk, hogy a biztonsági autós vonalnál majdnem utolérte. Abban a pillanatban egy percig sem volt kérdés, hogy vajon fog-e gyorsítani. Az adatok azt mutatják, hogy nem lépett a fékre. Ahogyan áthaladt a kanyaron, lelépett a gázról, Sebastian pedig nekiment. Annyit tudok elmondani, hogy ebben az esetben Sebastian nem akart rajtaveszteni az újrainduláson, Lewis pedig nem követett el hibát.”