Az Audi – avagy a Volkswagen Csoport, melynek a gyártó része – F1-es részvétele időről időre visszatérő (és megcáfolt) téma, ezért olaj volt a tűzre, mikor kiderült, hogy a német vállalat képviselője ott lesz a motorszállítók párizsi találkozóján. A konferenciára, melyen sajtóhírek szerint a résztvevők 1200 lóerős ikerturbós motorokat vázoltak fel, múltja révén Stefano Domenicalit, a Ferrari korábbi csapatfőnökét küldték – bár ő közvetlenül a Lamborghini alkalmazottja, a bonyolult tulajdoni viszonyok közt olasz cég az Audi alá tartozik, így őket és a VW Csoportot is képviselte.
Ez a megjelenés okot ad a találgatásra, az Audi jelenleg Formula-E-ben és német túraautó-bajnokságban érdekelt sportrészlegének főnöke, Dieter Gass azonban lehűtötte a kedélyeket:
„A Formula-1 alapjában véve érdekes, és továbbra is a motorsport legmagasabb szintű formája. De ha egészében szemléljük a motorsportot, akkor jelenleg nincsen széria a Formula-E és DTM mellett, ahol az Audinak muszáj lenne képviselve lennie” – nyilatkozta Gass a német Sport Bildnek.
A négykarikás márka 2016 végén döntött úgy, hogy a számára rengeteg sikert hozó hosszútávú világbajnokságból (WEC) kiszáll, így érthető, hogy jelenleg nem forgatnak a fejükben egy olyan jelentős szerepvállalást, mint az F1-es csatlakozás. Talán azonban lesz még jelentősége a jövőben, hogy a márka fél szemét a királykategória szabályainak alakulásán tartja.