A dán versenyző 11 körrel a futam vége előtt volt kénytelen kiállni egy defekt miatt, ami már egy felfüggesztési problémára volt visszavezethető. Márkatársa, Romain Grosjean szintén kiesett, a francia azonban alig 13 kört teljesített a versenyben mielőtt vízszivárgás miatt kénytelen volt feladni.
Magnussen szerint azonban a szezon ezen szakaszában a megbízhatóság kevésbé meghatározó fontosságú még, ebben egyetért Grosjeannal és a Haas vezetőségével is. „Inkább dolgozzunk egy kevésbé megbízható, mint egy versenyképtelen autóval. Teljesítmény terén már nagyon is ott van a versenyautónk. Kicsit meg kell még futtatnunk” – nyilatkozta a Haas dán pilótája.
„Mindig ösztönöz, ha azt látjuk, hogy gyors az autó. Remek hír, hogy az autó versenyképes, ahogy azt korábban reméltük is. Igaz, nyilvánvalóan semmi garancia nincs arra, hogy legközelebb is ennyire versenyképes lesz. Keményen kell dolgoznunk, hogy mindent kihozzunk a csomagból, hogy Kínában is versenyképesek legyünk” – tette hozzá Magnussen.
„Részemről elég nehéz hétvégén voltam túl, meglehetősen keveset lehettem a pályán és a megbízhatóság terén is volt néhány problémám. De Kínában tovább fogunk fejlődni. Az egyes kanyar nagyon mókás, egészen különleges kanyar, nagy sebességgel kezded, a végére pedig egészen lelassulsz már. Hihetetlenül hosszú kanyar, emiatt nagyon egyedi. Nem éppen hagyományos eleme a pályának, a többi részben óriási különlegesség nincs” – zárta mondandóját a dán pilóta.