A Red Bull és a Renault közötti vita 2015 végén annyira elmérgesedett, hogy a francia gyártó akár a sportágból való távozás gondolatával is eljátszott, végül azonban felemás utat választott: felvásárolta a Lotust, továbbra is motorokat szállított a Red Bullnak, a Toro Rossótól azonban megvonta a támogatást.
Ennek fényében nem meglepő, hogy a Milton Keynes-ieket négy világbajnoki címhez segítő gyártó nevét lecserélték a Dietrich Maeschitz fő alakulatánál: elcsaklizták a McLarentől a TAG Heuert, a svájci óragyár pedig azóta is technikai partnere a csapatnak, amely hivatalosan a Red Bull Racing-TAG Heuer néven nevezett a világbajnokságba.
Ami a Toro Rossót illeti: a faenzaiak idén ismét Renault-ra váltottak, de a nevezési listán csak a „TBA” betűhármas szerepel a gárda neve után, mely az angol szakzsargonban annyit jelent, hogy a bejelentés későbbi időpontban várható. „Néhány vállalat már érdeklődött a név megvásárlása felől” – idézte Franz Tostot, a Toro Rosso csapatfőnökét az F1i.com. „Mihelyst sikerül megegyeznünk, meg fogjuk változtatni a nevet” – tette hozzá az osztrák.
A Toro Rosso egyébként negyedik alkalommal váltott motorgyártót, igaz, másodjára tértek vissza egy korábbi partnerükhöz. A csapat 2006 és 2007 között a Ferrari erőforrásait szerelte autóiba, és egészen 2014-ig a maranellóiak termékeit használták. Aztán jött a Renault, melyet tavaly az említettek fényében ismét a Ferrari követett, hogy aztán erre az évre újra a franciák kötelékében találják magukat.