Megoszlanak a vélemények arról, hogy mire jó a Red Bull idei autóján megjelenő "lyukas orrkúp" - gyakorlatilag nyitva hagyták a csúcsát, amelyen szabadon áramolhat be a levegő. Egyes szakértők szerint ennek hűtési okai lehetnek, Gary Anderson például úgy véli, hogy a pilóták kényelmét is szolgálhatja a megoldás, valamint az energiavisszanyerő rendszer hűtésére is alkalmas lehet.
Ted Kravitz, a Sky Sports szakértője viszont másképp gondolja: szerinte a lyukas orrkúp tovább erősítheti a Red Bull egyik jellemző beállítását. "Javíthatja a levegő áramlását az autó alatt. A Red Bull mindig úgy állítja be az autót, hogy a padlólemez meredek szögben áll, tehát a hátulja rendszerint nagyon magasan van, míg az eleje nagyon lent" - magyarázta.
Véleménye szerint ez az új megoldás is az említett beállítás miatt jöhetett létre. "Ez a Red Bull erősségét javíthatja, egy alacsony nyomású területet hoz létre az orron keresztül. Ez önmagában még nem ér aranyat, de minden apróság segíthet a Mercedesszel szemben" - hívta el a figyelmet Kravitz.
Már javában zajlik is az idei első barcelonai teszt, ahol élesben is megtekinthetjük a Red Bull működését a többi autó mellett.