DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. május 21. kedd
F1

Elérte az F1-es középmezőnyt a Renault?

A francia F1-es gyártó úgy véli, hogy Spában megmutatták: minden típusú pályán képesek harcolni a riválisokkal. Monzában folytatnák a Hungaroringen megkezdett javulást.

A Renault idei legjobbját nyújtotta a spái időmérőn, Ausztrália óta először jutott mindkét autó a Q2-be, Jolyon Palmer sosem járt még ilyen magasságokban szombaton - azonban sajnos beárnyékolta a hétvégét Kevin Magnussen hatalmas balesete. Ezzel együtt a tempót tekintve bizakodva várhatják Monzát.

rözsó



"Két autónk volt a Q2-ben és a 12-13. hely a legjobb az idei szezonban. A biztonsági autó előtt mindkét pilótánk a legjobb tízben volt és a Toro Rossóval, illetve a Haasszal versenyeztünk. Voltak gondjaink a gumikopással és többen vágtak keresztül a mezőnyön, de ez megmutatta, hogy már harcban vagyunk, méghozzá bármilyen típusú pályán" - értékelte a Belga Nagydíjat Fred Vasseur.

"Monza egy nagyon speciális pálya, ami az autó határait feszegeti. Realisták, de egyben optimisták is vagyunk, hogy a Hungaroring óta javuló formánkat itt is meg tudjuk őrizni. A hétvége során folyamatosan javulnunk kell és minden adódó lehetőséget meg kell ragadnunk a versenyen. Ahogy láttuk Spában, minden megtörténhet..." - tette hozzá.

"Úgy mentünk Belgiumba, hogy tudtuk, nagyon erőfüggő pálya, de versenyképesek voltunk az időmérőn. Ez azt mutatta, hogy az autónk mindenhol jól működik" - értett egyet vele Nick Chester technikai igazgató. "A szezon második felében lesznek újításaink, van, amit a váratlan spái meleg miatt nem tudtunk bevetni, de eszközölünk néhány változtatást. Hamarosan lesz egy frissített aero-csomagunk, mechanikai módosítás is érkezik, a lényeg az, hogy ezekből mindent ki tudjunk hozni."

 

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: