Az idei szezonban – egy kiskapunak köszönhetően – engedélyezik az év közbeni motorfejlesztést. A módosítások mértékét 32 zsetonban határozták meg 2015-ben: a csapatok értelemszerűen annyival gazdálkodhatnak idény közben, amennyi február végéig, a homologizációs időpontig (amely a megkerült szabályok eredeti szándéka szerint megfelelt volna a motor befagyasztásának) megmaradt nekik.
A Ferrari újított motorral készült hazai versenyére, a monzai Olasz Nagydíjra, a fejlesztés mértékéről azonban Maurizio Arrivabene csapatvezető csak annyit mondott, „pár zseton”-t vettek igénybe. A csapatot az FIA hivatalos tájékoztatója leplezte be, amelyben a gyártók fejlesztési zsetonjainak állását közölték. Ez alapján a Ferrari 3-at használt el Olaszországban, és még további 4 maradt nekik.
A lista a hátralevő zsetonokról:
Mercedes: 0 (7-et elhasználtak Monzában)
Ferrari: 4 (3-at használtak Monzában, összesen 6-ot az év során)
Renault: 12 (egyet sem használtak, valószínűleg az összest Szocsiban fogják)
Honda: 4 (5-öt használtak az év során)