Az Autosport kérdőívének eredményeit eddig csak az F1-es paddock kulcsfigurái láthatták, a GPDA viszont közzétette sajátját, melyet a Motorsport.com közreműködésével készített. Összesen 217756-an kattintottak a kitöltés-gombra, az eredmények pedig 194 országból érkeztek: a legtöbb az Egyesült Királyságból, melyet Franciaország és az Egyesült Államok követett. A rajongók első számú hírfelülete az internet (55% a televízió 50%-ával szemben), a primer social media-forrás pedig a Twitter. Érdekes viszont, hogy a kitöltők több mint a fele már nem élőben nézi a versenyeket, mióta a közvetítések egyes országokban fizetős csatornákra költöztek.
Nem okozott nagy meglepetést, hogy a sportág három legnagyobb múlttal rendelkező istállója végzett az élen a népszerűségi versenyben, Ferrari-McLaren-Williams sorrendben, és talán az sem, hogy Kimi Raikkönennek van a legnagyobb rajongótábora a versenyzők között, Fernando Alonsót és Jenson Buttont megelőzve. A múltat illetően a rajongók a kétezres éves F1-es autóit tartják a legszebbeknek 32%-kal, míg a mostaniaknál a hetvenes, nyolcvanas és kilencvenes évtized járgányai is vonzóbbak. A legnépszerűbb ex-versenyző listán Ayrton Senna végzett az élen, Michael Schumachert és Alain Prostot megelőzve.
A legutóbbi átfogó kérdőívben (melyet a Forma-1-es csapatok szövetsége, a néhai FOTA készített), 2010-ben a rajongók által leginkább az F1-re illő jelző a következőek voltak: technológia, versenyképesség, izgalom. 2015-re a technológia megmaradt, az első helyen viszont a drága, a harmadikon pedig az unalmas „végzett.” A rajongók 88%-a gondolja úgy, hogy a Forma-1-ben a világ legjobb versenyzőinek kellene összemérnie erejét, de csak 45% van azon a véleményen, hogy azt meg is teszi.
60% szerint a Forma-1 ma a motorsportok csúcsa, miközben 89% véli úgy, hogy versenyképesebbnek kellene lennie. A jelenlegi F1-es technikákat érő kritikák nem teljesen megalapozatlanok, hiszen 74% szerint sokkal nagyobb szabadság kellene ezen a téren, és 73% tartja fontosnak az autók hangját. Az viszont egyáltalán nem aratna nagy sikert, ha minden csapat ugyanazokat az autókat (16%) vagy motorokat (14%) használná. A kettőnél több autót indító csapatokat se sokan látnák szívesen az F1-ben.
A Michelin elképzelését támogatandó, 80% szeretne több gumigyártót az F1-ben, és 60% támogatja a verseny közbeni tankolás visszatérését. 51% pontot adna a leggyorsabb körért, 38% pedig a pole-pozícióért, míg 44% szerint jó ötlet lenne bevezetni az ügyfélautókat. Az állítható hátsó szárnyat többen ellenzik, csak 40% véli úgy, hogy jobbá tette a versenyzést. Az alkotók érdekese felvetése volt egy úgynevezett „harmadik pilótás” verseny a hétvégéken – ezt csak 28% támogatná, de még ennél is kevesebb szavazatot kapott a büntetősúly-rendszer (26%) és a fordított rajtrács (18%).
A részletes eredmények a GPDA által elkészített dokumentumban itt letölthetők.