Várhatóan Spanyolországban érkezik az új orrkúp a Red Bull RB11-esére, amitől a teljesítmény javulását, és az élmenőkhöz mért különbség csökkenését várják Milton Keynes-ben. Dan Fallows szerint van hová fejlődnie a csapatnak aerodinamika terén is, ezért folyamatosan dolgoznak új elemeken – noha korábban a vezetőség egyértelműen a motorbeszállító Renault-t jelölte meg a gyenge eredmények miatt.
A nyögvenyelős szezonkezdet után olyan hírek keringtek a sajtóban, hogy mind az energiaitalos gyártó, mind pedig a franciák elhagyhatják a sportot hosszabb távú sikertelenség esetén, de egyelőre közös erővel dolgoznak azon, hogy lefaragják hátrányukat a többiekhez képest. Barcelonára nem csak a Red Bull, hanem a Renault is újításokkal készül, így jogos az optimizmus Daniel Ricciardo és Danyiil Kvjat csapatánál.
„Úgy kezdtük el a 2015-ös szezont, hogy tudtuk: nagy lesz a lemaradásunk” – idézte Fallowst a gpupdate.net. „Mindenki tudja, melyik területen vagyunk a legnagyobb hátrányban, de ez lényegtelen is, hiszen az aerodinamikai, valamint a motorgyártó-részlegen múlik a felzárkózás.”
„A Forma-1-ben számtalan dolgon múlhat a teljesítmény: ott van a pilóta, az erőforrás, az aerodinamika, a gumihasználat, és így tovább. Az aeróval foglalkozó csapat azonban csak az egyik problémát tudja megoldani. Tudtuk, hogy miben rejlik a lemaradásunk, és az a feladatunk, hogy csökkentsük azt a bizonyos távolságot. Meg tudjuk csinálni, mert megvannak hozzá az eszközeink – már ez előtt is sikerült, és most is sikerülni fog” – tette hozzá Fallows.