Nico Rosberg elmondása szerint két körrel a fékek hibája miatt csúszott le az ideális ívről az első kanyarban, így vesztve el a második helyet Kimi Raikkönennel szemben, Lewis Hamilton pedig az verseny legvégén panaszkodott a brake by wire-rendszerre, de biztonságban célba tudta hozni autóját a finn pilóta előtt.
„Hatalmas megkönnyebbülés a célba érés, hiszen másfél körrel a vége előtt mindkét pilótát olyan fékhiba sújtotta, mely ellen nem lehetett védekezni. Szomorú, hiszen Nico nagyszerű versenyt futott remek előzésekkel” – nyilatkozott Toto Wolff a BBC-nek a verseny után.
„Az első és harmadik hellyel elégedettek lehetünk. A futam során túlmelegedési problémákkal szembesültünk, a fékek végig forróak voltak az autókon, és amikor elérnek egy bizonyos határt, a megszokott beállításokra váltanak át.”
„A futam során lekövettük a történteket, és tudtuk, hogy kritikus lesz, amikor más autók mögött haladva összeomolhat az egész” – tette hozzá Wolff, aki aggodalmát fejezte ki a Ferrarival kapcsolatban. „Egyértelmű, hogy közelednek, de mindent meg fogunk tenni azért, hogy legyőzzük őket.”