Két dolgot emelt ki a szombati nap után megszólaló Nico Hülkenberg és a csapat főmérnöke, Tim McCullough: az egyik a megbízhatóság volt, a másik pedig a megtett körök száma (158), ami nem véletlen – ez még csak a második tesztnapjuk volt 2015-ben a VJM08-cal, és a német pilóta volt a legszorgalmasabb a kilométerek gyűjtögetésében.
„Pozitív napon vagyunk túl a megbízhatóság és a megtett távolság tekintetében is. Ez volt az első teljes napunk, így főleg az autó minél jobb megértésére és a megfelelő beállításokra koncentráltunk. Szerintem elég nagyot sikerült fejlődnünk ezen a területen, hiszen megtapasztalhattuk, a VJM08 hogyan viselkedik különböző körülmények között” – nyilatkozta Hülkenberg.
„Ez nagyon jól hangzik, noha nehéz megítélni, ki hol áll a mezőnyben. Következő alkalommal már Melbourne-ben ülök autóba: nagyon izgatott vagyok, hogy elrepülhetek Ausztráliába, ilyenkor ismét visszatér a tipikus versenyláz. Alig várom, hogy ismét versenyezhessek, már óriási az étvágyam. Remélem, az utóbbi hetekben végzett munkánk kifizetődik és jó eredményekért harcolhatunk majd” – mondta a hetedik helyen végző német tehetség.
Főmérnöke, Tim McCullough is örült a relatíve jó teljesítménynek. „Remek napon vagyunk túl a VJM08-cal, amely bizonyította, mennyire megbízható: eddig minden a terv szerint haladt, és a kitűzött céljainkat sikerült elérnünk. Nagy lépést tettünk előre az autó megismerése érdekében, hiszen a teljesítményünkön, és a hosszú etapokon is sikerült dolgoznunk.”
„A pálya hőmérséklete nem volt ideális, de sok információt gyűjtöttünk, melyeket az éjszaka folyamán fogunk kielemezni. Ez volt Nico utolsó napja, mielőtt Melbourne-ben ismét autóba ül: mai munkája segített abban, hogy a legtöbbet hozzuk ki az utolsó napból, amikor Sergio először próbálhatja ki az autót” – tekintett előre a szakember.