A maranellóiak által kiadott sajtóközlemény részletes ismerteti az átszervezés mibenlétét. Az alábbiakban ezt idézzük.
„James Allison a technikai igazgató, akinek két olasz mérnök, a Scuderia két saját nevelésű tehetsége: Simone Resta főtervező és Mattia Binotto erőforrásokért felelős igazgató fog jelenteni, utóbbi munkáját többek mellett Lorenzo Sassi, az erőforrás főtervezője is segíteni fogja. James Allison emellett közvetlenül a versenypályákon végzendő mérnöki feladatokat is el fog látni időlegesen. Mindezek fényében minden technikai részletért ő lesz a felelős, ahogy azért is, hogy a Scuderia versenyzői, Kimi Raikkönen és Sebastian Vettel, valamint az újonnan kinevezett teszt- és harmadik pilóta, Esteban Gutierrez számára a lehető legversenyképesebb Formula-1-es autót biztosítsa.”
„Továbbá, a Scuderia F1-es tevékenységeit Massimo Rivola fogja menedzselni, míg a GT és Corse Clienti versenyrészleget Antonio Coletta irányítja. A Ferrari Driver Academy továbbra is Luca Baldisserri hatáskörébe tartozik majd, ő közvetlenül Maurizio Arrivabenének jelent. Arrivabene mindemellett az újonnan megalapított kereskedelmi osztályt is vezeti majd átmenetileg. Renato Bisignani, aki eddig Scuderia Ferrari sajtófőnöke volt, ezennel az új „Marketing Menedzser és Beszerzés” részleghez csatlakozik. Az ő helyét a Scuderia sajtófőnökeként Alberto Antonini veszi át, egy tapasztalt F1-es szakújságíró, aki sok neves újságban és magazinban való szerzői közreműködése mellett a RAI és a Sky Italia tévécsatorna közvetítéseiből is ismert. Ő fogja felügyelni a Scuderia Ferrari újonnan létrehozott digitális csapatát is.”
És a végére maradt – kommentárok nélkül – a véleményünk szerint két legnagyobb horderejű bejelentés: „Nikolas Tombazis és Pat Fry távozik a csapattól.”
Egy biztos, a Ferrarinál komolyan gondolják a változásokat.