Azt már korábban tudni lehetett, hogy Bob Bell elhagyja a Mercedest, ahol a technikai igazgató tisztségét viselte – ez a pozíció kevésbé indokolttá vált azután, hogy Paddy Lowe megkapta a műszaki ügyvezető igazgató posztját –, és azt is tudni lehetett, hogy a Ferrarihoz tart. Az olasz La Gazzetta dello Sport most arról számolt be, hogy hivatalosan néhány napja szűnt meg munkaviszonya a Mercedesszel, szerződését pedig aláírta a Ferrarival, ahol a szezonnyitóval egy időben kezd dolgozni.
A lap arról is beszámolt, hogy az olaszok leváltás-sorozata folytatódni fog: a mérnökigazgató Pat Fry, valamint a főtervező Nikolas Tombazis lehetnek a következők, akiknek menniük kell. Fry pozíciója hosszú ideje inog, az idén érkező James Allison gyakorlatilag ugyanazt a feladatot látja el technikai igazgató címszó alatt, mint ő. Tombazis utódja jelenlegi helyettese, Simone Resta lehet, de a szerződés felbontása a feltételek miatt nehézséget okoz a Ferrarinak.
Egy másik olasz lap, az Omnicorse eközben egy másik mérnökről számol be, akire a Scuderia kivetette hálóját: ő a Red Bull főtervezője, Rob Marshall. Az istálló őt okolta a hajlékony szárnyak körüli botrányért Abu Dhabiban, ez pedig lökést adhat annak, hogy másik csapatot keressen. Mivel ugyanazt a pozíciót tölti be a rivális istállónál, mint Tombazis a Ferrarinál, lehetséges, hogy Resta helyett ő lesz a görög szakember utódja.