Kamui Kobayashi helye egész évben bizonytalan volt a Caterhamnél, ennek ellenére mégis a japán pilóta fogja vezetni a szakadékból visszatérő csapatot az Abu Dhabi Nagydíjon. 2014-es csapattársa, Marcus Ericsson már korábban bejelentette, mindenféle kapcsolatot megszakít az istállóval, így ő sosem számított valódi esélyesnek.
Az olasz La Gazzetta dello Sport szerint a második autó sorsa is biztos, Max Chilton fogja vezetni azt, aki a rivális kiscsapat, a Marussia pilótája volt eddig. Az austini és Sao Paulo-i versenyeket is kihagyó Marussia nemrég befejezte működését, mert a kijelölt határidőig senki sem dobott mentőövet a csődeljárás alatt levő csapatnak. Egy csoport azonban továbbra is az istálló jövőjén dolgozik, ők jelentették ki, hogy egy viszonylag kis összegű befektetés esetén a Marussia akár Abu Dhabiban is visszatérhet.
A Caterhammel ellentétben azonban ők lekésték a hétvégi határidőt, amikor a Formula-1 rakománya útnak indult Abu Dhabiba, a szezonzárón így már biztosan nem lehetnek ott. A biztos anyagi hátterű Max Chilton ezután vehette célba a Caterhamet.
Ha mégsem Chilton lesz ott Abu Dhabiban, esélyes jelölt Roberto Merhi, aki a brit Autosportnak elárulta, a szerződésében szerepel az, hogy neki kell versenyeznie, amennyiben Kobayashi vagy Ericsson nem elérhető. A Caterhamnél persze idén nem volt túl nagy értéke a szerződésnek – Kobayashit Spában állították félre, hogy Andre Lotterer versenyezhessen, a csapat őt is megkereste, de a német versenyző nemet mondott az ajánlatra.
Felmerült még Rubens Barrichello ex-F1-es és Jolyon Palmer GP2-bajnok neve, a legérdekesebb jelentkezőről azonban az Italiaracing számolt be. Szerintük a 31 esztendős libanoni versenyzővel, Khalil Beschirrel is számolni kell, aki nagy ismertségnek örvend Abu Dhabiban, ahol televíziós szakértőként dolgozik, valamint számos közel-keleti fiatal versenyző menedzsere. 2005-2008 között az A1 GP sorozatban bukkant fel.