Az elmúlt hónapokban a járványügyi helyzet hatására gyakorlatilag nullára visszaeső, és csak mostanában lassú élénkülésbe kezdő hazai turizmusnak minden segítség jól jön a talpra álláshoz. Ezért a legnehezebb hónapokat sikerrel átvészelő, magyarországi piacvezető pozícióját az elmúlt időszakban még tovább erősítő Toyota új kampányában Magyarország tájainak felfedezésére buzdít, amely a hazai turisztikai szektor támogatása mellett már csak azért is célszerű választás, mert a külföldi utazás pedig egyelőre kockázatokat rejthet magában, nem beszélve a ki- és beutazási korlátozásokról, és a külföldi utazások nagy részével jelenleg még együtt járó kötelező karanténról.
Ha pedig nyakunkba vennénk az országot, az autózás járványügyi szempontból továbbra is a legbiztonságosabb közlekedési módnak számít, ezért a Toyota több módon is igyekszik megtámogatni a családok idei magyarországi nyaralását. Ezek közül az első, hogy elérhetővé tette az azonnal, szalonból elérhető autók listáját, amelyekre így nem kell várnunk kockáztatva hogy kicsúszunk a nyaralási szezonból, hanem a forgalomba helyezést követően akár útnak is indulhatunk. A Toyota ugyanakkor azzal is számolt, hogy sokak esetében érinthették a családi kasszát az elmúlt hónapok eseményei, illetve érthető módon sokan igyekeznek tartalékot is képezni. Éppen ezért a markáns (modelltől függően 555.000 forinttól akár 1.400.000 forintig terjedő) árengedmény mellett ezekre a modellekre a kezdő befizetés függvényében akár 3-6 hónappal halasztott törlesztési lehetőséget is kínál. Azaz, abban az időszakban, amikor a legtöbb autógyártó az elmúlt hónapok európai gyárleállásai és a szigorodó európai emissziós határértékek miatt készlethiánnyal, szállítási problémákkal küzd és áremelésekre kényszerül, a Toyota azonnal elérhető modelleket kínál, kedvező áron, az így megspórolt összeget pedig a vásárlók elkölthetik a – remélhetőleg – hazai nyaralásra, és a törlesztőrészletekkel is csak a nyaralásról való visszatérés után hónapokkal kell számolniuk.