Yishan Li nemzetközi hírű munkái már több mint 30 képregényben jelentek meg. Az UX megszemélyesítéséhez az autó „Új horizontok” című reklámkampányából merített ihletet; ebben egy nő naplemente idején, a tengerparton üldögél az autóján, éppen kipihenve egy nagy kreatív projekt fáradalmait. A kérdésre, hogy mit volt a legnehezebb megrajzolnia, Yishan elmondta: „Az autót! A karosszéria annyira sok precíz ívből és dizájnelemből áll, hogy sokkal nehezebb volt lerajzolni, mint az emberi karaktert.”
Timothy Kong munkája hatásosan egyesíti a japán manga és anime elemeit a legendás nyugati képregényrajzolók stílusával. Timothy egy fantasy-jelenetet álmodott meg, amelyben valaki a Lexus ES szedán volánja mögött ülve szélsebesen menekül egy tűzokádó sárkány elől. Mindezt így magyarázta el: “Úgy döntöttem, hogy egy sárkánnyal hangsúlyozom ki a Lexusok merész formavilágát. A japán kultúrában a sárkányok hihetetlenül erős és büszke teremtményként jelennek meg, és egy ilyen lénnyel szembeszállni igazán bátor dolog.”
A bolgár születésű művészt, Daniel Atanasovot már gyermekként lenyűgözték az anime rajzfilmek. Daniel klasszikus művészetet tanult, majd érdeklődése a manga felé fordult, és ezen belül is a sci-fi, a kaland és a harcművészet foglalkoztatta. Mindez a művében is egyértelműen megjelenik, hiszen rajza egy skarlátvörös Lexus LC kupét ábrázol, amelynek tetején egy harcos figurája egyensúlyoz, a hátteret pedig egy éppen felrobbanó város látképe tölti ki. „Ez volt az első alkalom, amikor arra kértek, hogy rajzoljak meg egy létező autót, méghozzá úgy ábrázolva, mintha egy történet szereplője lenne. Maga az autó önálló lény, ami szoros kapcsolatban áll az emberrel. Éppen ezért nincs is sofőr a kormány mögött, hiszen ez az autó intelligens, önvezető és végtelenül megbízható.”