Négykerék-hajtás, terepjárást segítő programok, megemelt szabad magasság és az autóra ragasztott Sout feliratok. Már ezekkel is eltér az átlagos szabadidő-autóktól a testes Skoda. A pontot az i-re az autó aljára szerelt fém védőlemezek teszik fel, így a cseh gyár minden SUV-re vágyó igényét ki tudja elégíteni.
A Kodiaq Scout azoknál jöhet szóba, akiknek a munkája, életvitele vagy lakóhelye olyan, hogy gyakran kell terepen közlekednie. Erre egy átlagos, műanyag lemezzel védett, elsőkerék-hajtású szabadidő-autó alkalmatlan, egy kisteherautó vagy az igazi terepjáró pedig túl nyers és kényelmetlen. A köztük lévő arany középutat képviseli tesztautónk.
A sokat emlegetett extra terepjárási képességet nem tettük próbára, élveztük viszont a hatalmas térben való lubickolást és az Alcantara borítású, Scout feliratos ülések kényelmét. A kétliteres dízelmotor 340 Nm-es nyomatéka jól illik az autóhoz, amihez passzol a terepjáráshoz illő duplakuplungos automata váltó.
Műszaki adatok:
Hossz/szél./mag.: 4706/1882/1676 mm
Motor: 1968 cm3, 150 LE/3500–4000, 340 Nm/1750–3000
Gyorsulás (0–100 km/h): 8.9 s
Ár: 14 533 260 Ft (alapár: 10 956 670 Ft)
Tesztautó: Porsche Hungária