A prémium gumiabroncsgyártó vállalat elindítja hivatalos magyar nyelvű Facebook oldalát azzal a céllal, hogy tovább építse a márka arculatát, valamint párbeszédre ösztönözze és elkötelezze a márka használóit. A Hankook új Facebook oldalát egy kampánnyal vezeti be, amelynek keretében a szerencsések páros belépőket nyerhetnek a DTM túraautó-bajnokság magyarországi versenyhétvégéjére. A német túraautó-bajnokság 33 éve fut, a Hankook 6 éve a hivatalos gumiabroncsbeszállítója.
„A Hankook piacvezető vállalatként szeretne élen járni a trendek figyelemmel követésében is. A digitalizáció és a közösségi média térnyerése még mindig gyors tempóban halad, utóbbi kitűnő kommunikációs csatornává vált a fogyasztók és a márkák között. Ezért indítjuk el Magyarországon is Facebook oldalunkat, hogy annak segítségével még közelebb kerüljünk a Hankook elkötelezett vásárlóihoz, illetve, hogy tovább erősítsük jelenlétünket a magyar piacon” – mondta Hwang Seong Hak, a Hankook Tire Magyarország ügyvezető igazgatója.
A hivatalos magyar nyelvű Facebook oldal 2017. június 9-én indul, és a következő linken érhető el: www.facebook..com/hankook.hungary