A világ legkelendőbb sportkocsijaként a Mustang tovább növelte piaci előnyét; 2016-ban több mint 150.000 darab kelt el az autóból. Az összesített globális értékesítés 6 százalékkal nőtt a 2015-ös eredményhez képest, s e növekedés legfőbb hajtóerejének az Amerikán kívüli piacok bizonyultak, ahol 101 százalékkal több, összesen mintegy 45.000 darab Mustang talált gazdára.
A modell értékesítésének első teljes évében az európai vásárlók** 15.335 Mustangot rendeltek meg. A modell több európai országban is piacvezető lett a sportkocsik szegmensében – többek közt Franciaországban, Svédországban, Lengyelországban, Csehországban, Magyarországon, Romániában, Finnországban és Görögországban.
“A Ford Mustang egész Európában a sportkocsi-eladási listák élén áll, és külön büszkeség, hogy Magyarországon is toronymagasan vezeti a sportautó kategóriát” nyilatkozta Szamosi Viktor, a Ford Magyarország ügyvezető igazgatója „Az autó népszerűsége továbbra is töretlen: míg 2016-ban összesen 151 darab, a 2017-es év első három hónapjában 30 Mustang talált gazdára hazánkban.”
A Mustang azáltal válhatott 2016-ban a világ legkelendőbb sportkocsijává, hogy a Ford megkezdte a modell globális értékesítését, s így a német és a kínai piacon is rengetegen rendelhették meg az autót; ráadásul a Mustang még a kisebb országokban is megjelent, például Új-Kaledóniában, Gibraltáron, vagy éppen Bonaire szigetén.
A 2015-ös kínai bevezetés óta a Mustang a világ legnagyobb autópiacán is kivívta a ‘legkelendőbb sportkocsi’ címét. Az IHS Markit globális autóregisztrációs adatbázis szerint 2016-ban 74 százalékkal több Mustang kelt el itt, mint egy évvel korábban.
A világ legtöbb lájkot begyűjtő autója több mint 8,4 millió rajongót számlál a Facebookon, s a modellt az Antarktisz kivételével minden földrészen, összesen 140 országban forgalmazzák. A Ford Mustangot az európai vevők a Ford 421 lóerős, 5,0 literes V8-as motorjával vagy a 317 lóerős, 2.3 EcoBoost blokkal rendelhetik meg, s a választékban hatfokozatú manuális és automata sebességváltó is szerepel.
A Ford nemrégiben mutatta be a Ford Mustang két új, különleges modellváltozatát, amelyek egyedi stílussal és prémium felszereltséggel csábítják az európai vásárlókat.
A Ford Mustang Black Shadow Edition 421 lóerős, 5,0 literes V8-as motorjához hatfokozatú manuális vagy automata sebességváltó kapcsolódhat. A négyféle – Platinum White, Triple Yellow, Race Red és Grabber Blue – fényezést fekete póni-embléma egészíti ki a GT hűtőrácson, és az autó külső megjelenését exkluzív, 19 colos, Y-küllőzésű könnyűfém keréktárcsák, valamint a motorháztetőn végigfutó és a kerékjáratok alsó részét összekötő fekete sávok teszik teljessé, és persze az első sárvédőket díszítő fekete emblémák, amelyek azt jelzik, hogy a gépházban az 5,0 literes blokk dorombol.
A Mustang hőskorát felidéző, Grabber Blue színűre fényezett Ford Mustang Blue Edition tetején és motorházán fekete sávok futnak végig, és a látványt 19 colos, sokküllős fekete könnyűfém keréktárcsák teszik teljessé. Az autó vásárlói egyaránt megrendelhetik az 5,0 literes V8-as blokkot vagy a 2,3 literes EcoBoost motort, és választhatnak a hatfokozatú manuális és automata váltók közt.
„A jelenleg futó értékesítési kampányban ma debütált az a Magyarországon egyedülálló, különleges online kampány, amelyben az autó nem csak külsejével, hanem semmivel össze nem téveszthető hangjával, a 421 lóerő meggyőző morajlásával is megdobogtatja a Mustang rajongók szívét” – mondta el Rákosi Viktor, a Ford Magyarország marketing kommunikációs igazgatója.