A bejelentéssel egy olyan, egyedülálló kapcsolat veszi kezdetét, amely a luxus, az élmények és a szaktudás világára egyaránt kiterjed. Jude Law integrált módon fog együtt dolgozni a Lexus márkával: az interaktív operatőri munkának és színjátszásnak köszönhetően a nézők egészen élethű módon élhetik át az RX-el járó életstílust. Jude Law az RX TV-reklámban is megjelenik: csodálatos francia Riviérán és Olaszország szépséges Fiuggi régiójában forgatott reklámfilm a mai naptól látható az európai televíziós csatornákon.
Főhőse egy parkoló őr, aki miután megkapja Jude Law RX-ének a kulcsait, helyet foglal a látványos formavilágú szabadidőjárműben, és nem mindennapi, lehengerlő és fényűző utazásra indul. A főhős szemszögéből forgatott film nézője egy pörgő ritmusú, izgalmas világban találja magát. Amint az önfejű alkalmazott visszatér a szállodához, megjelenik Jude Law, elkéri a kulcsot, és beszáll az autójába. Azonnal érzi, hogy valami különleges dolog történt, és a beavatottak magabiztosságával távozik, hátra hagyva a parkoló őrt, aki rövid időre belekóstolhatott az RX világába.
A kampányról szólva Jude Law a következőket nyilatkozta: „Imádok vezetni, imádom a szabadságot, ami az autózással jár. A kampány alapgondolatát rendkívül érdekesnek találtam. Való igaz, hogy a megfelelő autóval rátérhetünk a különleges élmények felé vezető útra. A Lexus kreatív csapata olyasvalamit szeretett volna megvalósítani, ami magával ragadja a közönséget, és mindenkit az utazás élményében részesít. Alig vártam, hogy magam is megtapasztaljam ezt az érzést.”
Alain Uyttenhoven, a Lexus Europe vezetője a következőket tette hozzá: „Rendkívüli izgalommal tölt el bennünket, hogy a 'Life RX’' kampányban egy olyan nagyszerű színésszel és hamisítatlan úriemberrel dolgozhatunk együtt, mint Jude Law. A kampány tökéletesen érzékelteti, hogy az RX milyen átlagon felüli tulajdonosi élményt jelent, köszönhetően merész formatervének, innovatív technológiáinak és mindenekelőtt prémium, fényűző hangulatának. A Lexus márka génjeiben hordozza a páratlan, progresszív luxus élményét, és ezzel az innovatív bevezető reklámkampánnyal és TV-szpottal pontosan ezt az üzenetet kívántuk közvetíteni”
A vadonatúj, negyedik generációs Lexus RX szeptemberben, a Frankfurti Autószalonon mutatkozott be Európában, és mostantól megvásárolható.