Ez pedig nyilvánvalóan az lenne, hogy az iFlex kereskedelmi forgalomban is kapható legyen, defektmentes életet biztosítva napjaink autós társadalmának. Ennek legnagyobb akadálya eddig a találmány extrém nagy gyártási költsége volt, amely nem teszi kifizetődővé annak tömeggyártását, mivel nem lenne elég nagy a potenciális felvevőpiac.
Most azonban a hírek szerint az eddigi 8 órás gyártási időtartamot 4 órára csökkentették, magát a gyártási technológiát és folyamatot pedig nagyban leegyszerűsítették, ami értelemszerűen az előállítási költségeket is lejjebb szorítja.
A most bemutatott – egyelőre még mindig csak kísérleti célokkal gyártott – termék a második generációs iFlexnek is már az ötödik változata. A hírek szerint a Hankook a háttérben komoly teszteléseket is végez találmányával, amely 130 km/órás tartós haladást tesz lehetővé, ami a magyar autópályákra már ideális. Az iFlex szlalompályán is jól viselkedik, ám sok egyéb téren még további tesztelésre szorul, miközben a legnagyobb kérdés továbbra is az marad: vajon felválthatják-e valaha a levegő nélküli abroncsok a jelenleg ismert és használt autógumikat? Egy biztos: erre nem mostanában fog sor kerülni.