A Lexus nagyteljesítményű F típusjelzését viselő legújabb modell sebességéről és vezethetőségéről először Goodwood legendás hegyi felfutó szakaszán győződhet meg az európai közönség, ahol a Toyota Gazoo Racing pilótája, Mike Conway vezeti majd az autót.
A V8-as motorral szerelt modell magabiztos teljesítményének záloga, hogy a fejlesztési program során a híres Nürburgring északi nagy körén, a Nordschleifén végezték a GS F finomhangolását. Noha a goodwoodi körülmények nem teszik lehetővé, hogy az autó maradéktalanul megcsillogtassa képességeit, a motorhang, a kanyarsebesség és a látványos formavilág minden bizonnyal így is maradandó benyomást tesz majd a közönségre.
A modell az év elején, Detroitban ünnepelte világpremierjét, majd tavasszal, a Genfi Autószalonon érkezett meg Európába.
A Lexus F típussorozat legendás tagjainak, az LFA-nak vagy az új RC F kupénak a mintájára az új GS F tervezése és fejlesztése során is a kiemelkedő vezetési élmény volt az első számú cél. Habár a modell alapját a GS szedán adja, a Lexus mérnökei mélyre ható módosításokkal tették ütőképessé menetteljesítményeit és vezethetőségét. A karosszériát megerősítették, a futómű sportos hangolást kapott, a Lexus nyomatékvektor-szabályozási differenciálműve pedig, amely az RC F kupén mutatkozott be, az alapfelszerelés része.
A nagy teljesítményű csomag lelke a Lexus 5,0 literes, V8-as szívómotorja, amely 477 lóerő teljesítményre és 530 Nm forgatónyomatékra képes.
A GS F goodwoodi fellépése már a modell közúti premierjét vetíti elő; a sorozatgyártású változat részletes adatait még az év vége előtt nyilvánosságra hozza a Lexus.
A Goodwood Sebességfesztiválon további ritka és exkluzív automobilokat is felvonultat a Lexus: megmutatja magát az LFA szupersportkocsi, valamint az az RC F GT3 versenyautó, amellyel idén a Frey Racing csapata indult a németországi VLN hosszú távú bajnokságban.