Ez a cél vezette a márkát a több kiváló sportolóval létrejött együttműködésében is, melynek során - a Magyar Úszó Szövetség mellett - Hosszú Katinka és Jakabos Zsuzsanna is maga mögött tudhatja a négykarikás márkát. Magától értetődő ugyanis, hogy a legsikeresebb hazai prémium márka kimagaslóan esztétikus és sportos termékei kitűnően illeszkednek a legsikeresebb sportágakhoz és sportolókhoz, akik legfontosabb megmérettetése jövőre Rio de Janeiro-ban lesz.
Ezt a valamennyi fél számára eredményes együttműködést emeli most az Audi újabb minőségi szintre a Rio Klub révén, mellyel a Magyar Olimpiai Bizottság delegálta kuratórium által kiválasztott magyar olimpikonok a hazai autógyártás egyik csúcsmodelljét egy-egy Audi A3 Limousine-t használhatnak. Az összesen 32 sportoló felkészülését segítő Audik a Groupama Garancia Biztosító jóvoltából teljeskörű casco biztosítással futnak. Az első 5 Audi A3 Limousine-t Joó Abigél és Ungvári Miklós cselgáncsozók, Szász Emese vívó, Tobai-Sike Renáta sportlövő és Dudás Miklós kajakozó vették át a MOB, az Audi és a Rio Klub vezetőitől.
Az AUDI 2014-ben összesen mintegy 1.741.100 Audi gépkocsit szállított ki ügyfeleinek. A vállalat 2013. januártól szeptember végéig mintegy 49,9 milliárd euró forgalom mellett 5,03 milliárd euró működési eredményt ért el, s a világ több mint száz piacán van jelen. Az Audi termelési helyszínei között szerepel Ingolstadt és Neckarsulm (Németország), Győr, Brüsszel (Belgium), Pozsony (Szlovákia), Martorell (Spanyolország), Kaluga (Oroszország), Aurangabad (India), Csangcsun (Kína), valamint Jakarta (Indonézia). 2013 vége óta a négykarikás márka Fosanban (Kína), 2015-től pedig São José dos Pinhaisban (Brazília) illetve 2016-tól San José Chiapában (Mexikó) is termel. Az AUDI AG százszázalékos tulajdonú leányvállalata többek között a quattro GmbH (Neckarsulm/Németország), az Automobili Lamborghini S.p.A. (Sant’Agata Bolognese/Olaszország), valamint a Ducati Motor Holding S.p.A. (Bologna/Olaszország) sportmotorkerékpár-gyártó. Az Audi jelenleg világszerte közel 80 ezer dolgozót foglalkoztat, közülük nagyjából 55.800-at Németországban. A vállalat 2015 és 2019 között összesen mintegy 24 milliárd euró beruházását tervezi, túlnyomórészt új modellek és hosszútávon fenntartható technológiák fejlesztésébe. Az Audi maradéktalanul eleget tesz közösségi vállalati felelősségéből származó kötelezettségeinek, s a hosszú távú fenntarthatóság követelményét folyamatai és termékei stratégiai feltételeként határozta meg. A hosszú távú cél a széndioxid-semleges mobilitás.