Operaénekesek, valamint az Opera és a BMW magyar vezetősége egyként támogatták a kezdeményezést és élményautóztatták a beteg gyermekeket a mogyoródi versenypályán.
„A BMW Group Magyarország évek óta kiemelt figyelmet fordít a társadalmi szerepvállalásra, ezért sem volt kérdés számunkra, hogy csatlakozzunk-e ehhez a nagyszerű rendezvényhez. Örülünk, ha ez esetben mi, illetve autóink adhattak élményt és örömöt a gyermekeknek! Külön megtiszteltetés számunkra, hogy az Opera vezetése és művészei is hasonlóképp magukénak érezték a kezdeményezést és örömmel csatlakoztak hozzánk!”– mondta el Baudouin Denis, a BMW Group Magyarország ügyvezető igazgatója.
Az 1998-ban életre hívott esemény célja kettős: a beteg gyermekek szórakoztatása, azáltal, hogy kiragadják őket kórházi környezetből, amiben a mindennapjaikat töltik, továbbá a figyelem felkeltése az iránt, hogy mekkora felelőséggel és áldozattal is jár a súlyos betegségben szenvedő gyermek ápolása. A rendezvény sikerét mutatja, hogy elmúlt 7 évben az autóversenyzés elitje mellett egyre több olimpikon, színész és ismert ember, valamint vállalat csatlakozik az eseményhez.