Bővítette portfólióját 2025-ben a Kermor Motorsport, amely Vida Zoltán csapatfőnök irányítása mellett immár saját gokartistállót is indított. Összesen négy versenyző képviselte a színeiket: a korábbi CEE-bajnok Vida Benedek DD2ben, Manzák Martin Junior kategóriában, Madaras Ákos és Mess Milán pedig a Senior géposztályban vágott neki az évadnak. Utóbbi páros azonban menet közben lemorzsolódott: Madaras csapatot váltott, míg a hozzá hasonlóan második idényét teljesítő Mess abba is hagyta a gokartversenyzést a tanulmányai miatt.

A másik két gokartos azonban szállította az eredményeket és a sikereket: Manzák Martin az MNASZ Országos Gokart Kupát nyerte meg a Junior kategóriában, de a bajnokságban is voltak villanásai. Vida Benedekkel a korábbi CEE-cím után ugyancsak a bajnoki győzelem volt a kitűzött cél az MNASZ Országos Gokart Bajnokságban: nála menet közben váltott a csapat a korábban jól bevált MS Kart-vázra, amely nyerő lépésnek bizonyult. Az utolsó két visontai hétvége hat versenyéből ugyanis ötöt is megnyert: bár ez végül a bajnoki címhez nem volt elegendő, Vida Beni így is erős teljesítménnyel és ezüstéremmel zárta a szezont.

A gokartcsapat létrehozásával az is a célja volt a Kermor Motorsportnak, hogy a már meglévő formulaautós gárdának is lendületet adjanak, hiszen így házon belül lehetőség van gokartból formulaautóba átülni – és mint kiderült, erre szükség is volt idén. Az előző években szerzett bajnoki címek után ezúttal is a Histo Cup volt a fő terep, 2025-ben azonban több dolog is keresztbe tett az eredményességnek.
Egyrészt Kovács Ádám hiába kezdte győzelmekkel a szezont, utána azonban egy közúti balesetben két helyen is eltörte a bal lábát, így több futamot is kénytelen volt kihagyni. A visszatérése után is szerzett dobogós helyezéseket, de mind a sérült lába, mind műszaki gondok hátráltatták – ám mindezek ellenére is negyedikként zárt összesítésben. Ádám helyetteseként kapott lehetőséget az F2000-es formulaautóban Vida Beni, aki élt is ezzel: a számára új kategória és szakág ellenére is dobogóval nyitott, majd a Pannónia-Ringen győzelmet is aratott.

Az előző évben szintén bajnokságot nyerő, 2025-re kategória terén feljebb lépő Christopher Oslanec eközben szintén nyert futamokat a Kermor Motorsporttal, ám bajnoki éllovasként év közben csapatot váltott (amely után már szerényebb eredményeket ért el, és csak második lett év végén). Így került a képbe Kovács Zénó, aki ugyancsak nyert versenyt – és akivel kiegészülve a szezon végén a visszatérő Kovács Ádámmal együtt már három Renault-val álltak rajthoz Misanóban. Ami egy újabb irányváltást vetít előre az istálló életében, hiszen az ottani futamot a Drexler Kupa és az olasz TopJet Formula 2000-es bajnokság keretein belül rendezték, és mivel megtetszett a közeg az alakulatnak, jövőre már ebben a két közösen rendezett szériában fognak szerepelni. Ehhez egyébként folyamatban van két új Eurocup–3-as Tatuus T–318-as autó beszerzése.
Épül az autókrosszos „részleg”
A formulaautós és gokartcsapat mellett egy mostanra barátsággá érett ismeretség révén az autókrossz is bekerült a Kermor Motorsport repertoárjába. Csatlakozott ugyanis az évek óta ebben a szakágban vitézkedő Varga Péter, aki a Kermor révén komolyabb mérnöki hátteret tudhat immár maga mögött. Varga a Közép-európai Zónabajnokság (CEZ) mezőnyéhez év közben csatlakozott, emellett több cseh versenyen is rajthoz állt a Buggy1600-as kategóriában. Az első komolyabb nemzetközi megmérettetésen egyből a nyolcadik helyen zárta a döntőt, a legjobb eredményét pedig a CEZ losonci szezonzáróján érte el, ahol másodikként futott be a fináléban. Ez azonban még csak az ismerkedés és az összeszokás időszaka volt a két fél között, az igazán nagy terveiket 2026-ban igyekeznek majd közösen megvalósítani.
Az Autósport évkönyv 2025 több mint 50 nemzetközi és hazai sorozat összefoglalójával, valamint a Száguldás és cirkusz 2025 című F1-es szezonösszefoglaló kiadvány kedvezményes áron megrendelhető a Formula.hu webshopjából!