Az olasz csapat számára nem indult túlságosan jól a versenyhétvége, a szabadedzéseken és az időmérőkön a guminyomás eltalálásával és a versenyautók beállításával is meggyűlt a bajuk, így sem Tóthnak, sem pedig olasz csapattársának, Nicola Marinangelinek nem sikerült túlságosan jól egyik kvalifikáció sem. A harmadik versenyző, Lorenzo Colombo egészségi problémák miatt visszalépett a futamoktól, így a Bhaitech csak két autóval állt rajthoz a péntek délutáni, valamint a szombat délelőtti versenyen.
A pénteki első futam idő előtt véget ért, a heves esőzés közben négy kör után egy baleset is történt, ami miatt a pályára kellett hajtania a Safety Carnak, aztán rövidesen a legtöbb pilóta azt közölte csapatával, hogy az időjárási körülmények alkalmatlanok a versenyzésre, ezért piros zászlóval végleg leintették a viadalt.
Szombaton délelőtt a nagy eső után folyamatosan felszáradó pályán kezdődhetett meg a hétvége második versenye, Tóth László pedig kiválóan rajtolt el a 17. helyről, versenyautóján a vizes aszfaltra alkalmas gumikkal, de a száraz pályán használt beállításokkal. A 20 éves pilóta az egész futam során gyors volt, egymás után tudta megelőzni az előtte haladókat, a 8-9. helyért a hajrában nagy csatát vívott a finn William Alatalóval, s végül nyolcadikként intették le. A magyar versenyző hat pontot szerzett, mert az egyik előtte végző riválisa csak vendégpilótaként vett részt az eseményen, ezért ő nem kaphatott bajnoki pontokat.
„Elsősorban nem is annyira a pontszerzésnek örülök, mint inkább annak, hogy versenyképesek voltunk, rendben volt az autó, és csatázni tudtunk a top 10-es helyezésekért” – nyilatkozta a futam után Tóth, aki az újoncok között negyedik lett a versenyen.
A Formula Renault Európa-kupa jubileumi, 50. idénye a következő hétvégén Imolában folytatódik, ahol a Forma-1-es Emilia Romagna Nagydíj betétfutamaként rendezik meg a sorozat nyolcadik fordulóját. Azt követően még a németországi Hockenheimbe, valamint a franciaországi Paul Ricard versenypályára látogat el a mezőny.