Az oldal az Omnicorse-ra hivatkozva írja azt, hogy a jelenlegi WTCC-s csapatok közül a Zengő Motorsport mellett a Campos és a Proteam is indul az új, máricius 29-én Sepangban startoló túraautó-sorozatban. A magyar csapat a Seat Leon Európa-kupás autókhoz hasonló járgányokkal állhat majd rajthoz, míg a Campos Opellel, a Proteam pedig Forddal vághat neki a küzdelmeknek – ők és a többi alakulat is nagy valószínűséggel 3-3 autót indítanak majd a szezon során.
Lotti úgy véli, hogy alacsonyak lesznek a széria költségei, melyben az autók ára 75 ezer és 90 ezer euró körüli összegre rúg majd, de a motorok 40 ezer kilométert is képesek lesznek futni meghibásodás nélkül, egyhuzamban. Szerinte a legdrágább tételt az üzemanyag és a gumik jelentik majd.
A széria szabályai szerint homologizált autót gyártók között a fentebb felsoroltak mellett ott van még a Volkswagen és a Honda is, a WTCC-ből kivonuló Team Engstler év közben fog Seatról a német gyártó autóira váltani.
„Kicsit szomorú vagyok, hogy több gyártó is csak az első két verseny után csatlakozik majd a mezőnyhöz, melyeket a Forma-1-es hétvégék keretén belül rendeznek majd meg. Ennek ellenére nem rajtolunk el húsznál kevesebb autóval, és ez a szám még nőni fog a későbbiekben” – mondta Lotti.
A V8 Supercarshoz és a BTCC-hez hasonló úgynevezett kártyás rendszerről úgy vélekedett, hogy „minden csapat életre szóló kártyát vesz magának, ám ha el szeretnék hagyni a szériát, visszavásárolhatom tőlük ugyanazon az áron. Ez garantálja majd, hogy a minőség mindig magasan maradjon” – tette hozzá az olasz sportvezető.