A kalocsai egységnek csak részben sikerült megoldania a harmadik szakaszon tapasztalt, a lengéscsillapító beállításával kapcsolatos gondokat, így az Iriki-tó kiszáradt medrében, valamint Cheggaga legendás dűnéin hatványozottan nehéz dolguk volt. A trió 4 óra 38 perc 10 másodperces idővel teljesítette a távot, amely a nap 8. legjobb kamionos eredménye volt, ám éppen elegendő arra, hogy az együttes megtartsa az 5. pozíciót a monstrumok kategóriájának összesítésében.
„Az előző este állítottunk a gátlókon, de a változtatások nem jöttek be, így megszenvedtünk a mai nappal” – értékelt a nap végén Kovács Miklós. „Az Iriki-tó kiszáradt medrét, valamint Cheggaga dűnéit régóta ismerjük, így számítottunk a nehéz feladatra, de még ennek fényében is nagyon sokat küszködtünk. A legfontosabb az, hogy sikerült teljesíteni a szakaszt, ugyanis tudunk olyan autós és kamionos versenytársakról, akik a dűnék között kénytelenek tölteni az éjszakát. Még van hátra két nap, ezeken a szelektíveken is igyekszünk jól teljesíteni és lehetőség szerint előrelépni a kamionos értékelésben.”
Teljesítette a negyedik szelektív szakaszt az autós kategóriában szereplő magyar bajnokpáros, Fekete Antal és Tóth György is. A Toyota Hilux Overdrive-val versenyző egység az autós-kamionos értékelés 27. helyével – ez a kategória 7. helyének felelt meg – teljesítette a napi penzumot és előreléptek a 6. helyre a kategóriájukban.
Szerdán, a hat szelektív szakaszból álló, 2000 kilométer össztávú viadal utolsó előtti napján a mezőny Zagorából Marrakesh felé veszi az irányt: a versenyzőknek több mint 300 kilométert kell teljesítenie, a szervezői előrejelzések szerint sziklás és köves terepen.