erőforrás
A Renault-motor visszaeshet az utolsó helyre
A Renault-Honda páros továbbra sem képes felvenni a versenyt a Ferrarival és a Mercedesszel. Ugyanakkor, ha a japánok hozzák az ígért javulást, egyértelműen átlépik a francia erőforrást.
részletekA Red Bull is dobhatja az új Renault-t
Bár Szingapúrban a remek időmérőt és versenyeredményt is részben a fejlesztett Renault-erőforrásnak köszönhette a Red Bull, könnyen lehet, hogy ismét visszaváltanak a régebbi motorra.
részletekSainz: Jövőre igazán erős lehet a Renault-motor
A McLarenhez igazoló Carlos Sainz bízik abban, hogy a Renault olyan erőforrással áll elő a jövő évben, ami partiban lesz a Mercedesszel és a Ferrarival. Az Olasz Nagydíjon látott próba biztató.
részletekFerrari: A motorunk legális, ennyi!
A monacói versenyhétvége óta szinte szünet nélkül gyanúsítgatták a riválisok a Ferrarit azzal, hogy erőforrásuk hibridrendszere illegális. Az FIA azonban kimondta a végső ítéletet: szabályos.
részletekMár a rivális is elismeri a Honda fejlődését
Egyre egyértelműbb, hogy a három évig csak szidott japán gyártó idén remekül fejleszt és ezt már az ellenfelek is kezdik belátni. Spában a Ferrari-motoros Sauber sem bírt a Hondával.
részletekA Red Bull megkockáztatná az új Renault-motort
A francia gyártó ugyan megbízhatósági kockázatot érez saját, legújabb fejlesztésű erőforrásában, Daniel Ricciardo azt szeretné használni Monzában, úgyis rajtbüntetés kapna. Pénteken teszteli.
részletekA Renault nem bízik saját, új motorjában
Az Olasz Nagydíjtól használhatják a legújabb fejlesztésű Renault-motort az érintett gárdák, ám kissé érdekes, hogy a gyári istálló nem szeretné bevetni, mivel megbízhatósági kockázatot rejt.
részletekBüntetés közelében a Renault és a Mercedes
Nico Hülkenberg autójába már a Hungaroringen régebbi, használt motorkomponenst volt kénytelen visszaszerelni a Renault, de a McLarennél és a Mercedesnél is közel a rajtbüntetés.
részletekMarko: A Honda jövőre legyőzi a Renault-t
A Red Bull főtanácsadója elismerte, hogy teljesen elvesztették bizalmukat a francia gyártó iránt, ezért váltottak a japán erőforrásra, ami jövőre egészen biztosan előrébb jár majd, mint a Renault.
részletekA Ferrari is 1000 lóerő alatt
A szakértők egybehangzó véleménye szerint a Ferrari idén kevéssel átugrotta a Mercedest motorerőben, de még mindig nem éri el az erőforrás teljesítménye az ezer lóerőt. De már nem sokáig.
részletekVerstappen: Jövőre még hátrányban lesz a Honda
Legalábbis ezt jósolja a 2019-es év elejére a Red Bull holland pilótája. A Ferrari és a Mercedes valóban mindenki számára távolinak tűnik idén, és nagyot kell ugrani a többieknek a felzárkózáshoz.
részletekRosberg szerint már a Ferrarié a jobb motor
Évekig privilegizált helyzetben volt a Mercedes a Formula-1-ben, annyival jobb volt mindenkinél. 2016 világbajnoka, Nico Rosberg úgy véli, mára ez eltűnt, és már a Ferrari diktál.
részletek